Gå til innhold

Harry Potter and the deathly hallows

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig gammelt nytt, men nå er det altså klipp ute fra den "siste" filmen - del en. Ligger ute på Dagbladet's sider. Kjenner det er veldig lenge til november neste år.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kuuuuult!!! Thank You! Ble veldig glad når jeg fikk endelig se noe fra den nye filmen :klem:

• 4 uker senere...
Skrevet

Dette klippet funker ikke lengre, vet dere noen annen plass man kan se det?

Skrevet
Dette klippet funker ikke lengre, vet dere noen annen plass man kan se det?

Fant dette etter et google-søk :)

Skrevet

Kommer den ikke før i november? :sukk: Men stemmer det jeg har hørt om at filmen skal deles i to deler?

Skrevet
Kommer den ikke før i november? :sukk: Men stemmer det jeg har hørt om at filmen skal deles i to deler?

Ja, andre del kommer i juli neste år om jeg ikke tar feil.

Skrevet

Så bra, da blir kanskje filmen bedre enn de siste som har vært. De føltes ut som rene fort-fortellinger av bøkene...

Skrevet
Fant dette etter et google-søk :)

Tusen takk skal du ha!

Så bra, da blir kanskje filmen bedre enn de siste som har vært. De føltes ut som rene fort-fortellinger av bøkene...

Enig med deg! Det har blitt kuttet for mye i historiene.

Skrevet

Jeg gleder meg så utrolig til denne filmen! Jeg er sikker på at jeg kommer til å gråte meg gjennom hele kinoforestillingen, i hvertfall hvis filmen er i nærheten av så bra som det boka er. Og jeg er også glad for at de deler filmen i to, for da får de helt sikkert med mer av handlingen enn de har fått med i tidligere filmer.

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Gleder meg jeg også, men liker aldri Harry Potter filmene :gjeiper: De er liksom ikke noe bra. De to første var ganske grei, men så gikk det bare downhill fra der.

Skrevet
Gleder meg jeg også, men liker aldri Harry Potter filmene :gjeiper: De er liksom ikke noe bra. De to første var ganske grei, men så gikk det bare downhill fra der.

Jeg må si jeg syns det har vært omvendt - at de to første var dårlige så har det tatt seg kraftig opp.

Skrevet

Nåja jeg ble ganske skuffet av de siste filmene fordi de følger ikke bøkene like bra som de to første. I den sjette var det en scene som ikke var i boken. Den med at de tente på the Burrow eller whatever det huset heter. So not in the book! :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...