MellonCollie Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Mulig gammelt nytt, men nå er det altså klipp ute fra den "siste" filmen - del en. Ligger ute på Dagbladet's sider. Kjenner det er veldig lenge til november neste år..
Chiyo Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Kuuuuult!!! Thank You! Ble veldig glad når jeg fikk endelig se noe fra den nye filmen
Supramundane Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Dette klippet funker ikke lengre, vet dere noen annen plass man kan se det?
MellonCollie Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2010 Dette klippet funker ikke lengre, vet dere noen annen plass man kan se det? Fant dette etter et google-søk
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Kommer den ikke før i november? Men stemmer det jeg har hørt om at filmen skal deles i to deler?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Kommer den ikke før i november? Men stemmer det jeg har hørt om at filmen skal deles i to deler? Ja, andre del kommer i juli neste år om jeg ikke tar feil.
Pbrina Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Så bra, da blir kanskje filmen bedre enn de siste som har vært. De føltes ut som rene fort-fortellinger av bøkene...
Supramundane Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Fant dette etter et google-søk Tusen takk skal du ha! Så bra, da blir kanskje filmen bedre enn de siste som har vært. De føltes ut som rene fort-fortellinger av bøkene... Enig med deg! Det har blitt kuttet for mye i historiene.
Murder Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Jeg gleder meg så utrolig til denne filmen! Jeg er sikker på at jeg kommer til å gråte meg gjennom hele kinoforestillingen, i hvertfall hvis filmen er i nærheten av så bra som det boka er. Og jeg er også glad for at de deler filmen i to, for da får de helt sikkert med mer av handlingen enn de har fått med i tidligere filmer.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Gleder meg jeg også, men liker aldri Harry Potter filmene :gjeiper: De er liksom ikke noe bra. De to første var ganske grei, men så gikk det bare downhill fra der.
Supramundane Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 Gleder meg jeg også, men liker aldri Harry Potter filmene :gjeiper: De er liksom ikke noe bra. De to første var ganske grei, men så gikk det bare downhill fra der. Jeg må si jeg syns det har vært omvendt - at de to første var dårlige så har det tatt seg kraftig opp.
Chiyo Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Nåja jeg ble ganske skuffet av de siste filmene fordi de følger ikke bøkene like bra som de to første. I den sjette var det en scene som ikke var i boken. Den med at de tente på the Burrow eller whatever det huset heter. So not in the book!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå