Gjest annemor30 Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hvor mange penger legger dere i advents kalenderen til deres håpefulle? Vi har "gjøre koselige ting sammen" kalender som er gratis
boomerang Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Hvor mange penger legger dere i advents kalenderen til deres håpefulle? Vi har "gjøre koselige ting sammen" kalender som er gratis Vi har kjøpt en julekrybbe i playmobil som vesla får en ting hver dag i. Hun er to år, og jeg håper vi kan fortsette i den stilen noen år iallfall. veldig stas å leke med i år er det uansett. Stesønnen min fikk legokalenderen etter eget ønske - tidligere fikk han pakkekalender med pakke hver gang han er hos oss. Men i år ønsket han seg veldig legoen:) Pakkekalendere synes jeg i det store og hele er noe dritt, fordi de fylles med tusen småting som flyter rundt i huset og kastes til nyttår...
Gjest farge Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Hos oss får hvert av barna adventskalender (sjokoladekalender) kjøpt på Europris til 6,95. Ungene er fra 12 år og nedover. Og så har vi en felles adventskalender der man kan vinne penger, kjøpt av det lokale idrettslaget. Til jul får de dyre gaver.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Her i huset går det i sokker, truser, hårpynt, ting til pennalen, juleøl til mannen, litt Twist og rosiner, kule til-og-fra-kort og andre småting som absolutt ikke blir kastet til nyttår. Vi er 3 tenåringer og 2 voksne. Alle får en pakke hver annen dag, og frem mot jul blir det sikkert en til hver hver dag. Jeg har ikke oversikt over utgiftene. Noen av pakkene indeholder absolutt ting jeg måtte ut og handle uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå