Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Har bestilt gavene. Endret 14. desember 2009 av Syrin_Ulven
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Skjønner så godt hva du mener, jeg satt selv og kaldsvettet de siste 14 dagene for å finne ut hva min kjære, og min pappa skal få til jul. Det har jeg ikke tenkt å notere her, i tilfelle de gud forby skulle finne det ut, ja i overkant paranoid Til din pappa som er ekstremt glad i natur og uteliv, foreslår jeg en fin kniv. En god brukskniv koster litt, men varer da i en mannalder og blir kun penere med årene. Og den ødelegger ikke kolesterol eller blodsukker Det finnes mange flotte kniver, selv har jeg en samekniv når jeg skal ut i skogen, det til tross for at jeg bor på tykkeste vestlandet. Kniven min er ca 17 cm langt blad på, og den tåler en ekstremt god trøkk. Lignende, mindre og mer elegante kniver kan man få fra en 3-400 kroner. Skaftet kan også graveres mot en hundrings med i prisen om det er en tanke. Det var et forslag fra meg. Og til samboeren din. Har han INGEN interesser utenfor det du nevner? Aldri lest noe historie? Ikke noen mytologier? Ikke noen hobbyer han hadde tidligere som han kunne tenke seg å styre med igjen? Ikke ET lite clue av noe annet enn elektroniske duppeditter? Tenk over den litt. Ellers kan du kjøpe et sexy kostyme, og trollbinde ham julekvelden
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Nei, du trenger for all del ikke å takke for at noen gadd å ta seg bryet med å svare i tråden din.
Tuline Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Støtter forslaget om at en god kniv var et veldig godt forslag til gave til din far! Min kjæreste er også en tekniskeduppedingser-mann. Så jeg har rett og slett kjøpt et universalfjernkontroll til han - så blir det bare en fjernkontroll (isteden for) 5-6 på stuebordet. Noe jeg ser på som en veldig bra ting til den dagen vi skal flytte sammen I tillegg så må jo alle duppedingsene synkroniseres med fjernkontrollen, som eg akkurat slik som han liker å styre med.. :D Slike kontroller finner du i de fleste elektronikkforhandlere både på nett og i butikkene - jeg personlig bestilte min fra cdon.com der de nå er på tilbud
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Skjønner så godt hva du mener, jeg satt selv og kaldsvettet de siste 14 dagene for å finne ut hva min kjære, og min pappa skal få til jul. Det har jeg ikke tenkt å notere her, i tilfelle de gud forby skulle finne det ut, ja i overkant paranoid Til din pappa som er ekstremt glad i natur og uteliv, foreslår jeg en fin kniv. En god brukskniv koster litt, men varer da i en mannalder og blir kun penere med årene. Og den ødelegger ikke kolesterol eller blodsukker Det finnes mange flotte kniver, selv har jeg en samekniv når jeg skal ut i skogen, det til tross for at jeg bor på tykkeste vestlandet. Kniven min er ca 17 cm langt blad på, og den tåler en ekstremt god trøkk. Lignende, mindre og mer elegante kniver kan man få fra en 3-400 kroner. Skaftet kan også graveres mot en hundrings med i prisen om det er en tanke. Det var et forslag fra meg. Og til samboeren din. Har han INGEN interesser utenfor det du nevner? Aldri lest noe historie? Ikke noen mytologier? Ikke noen hobbyer han hadde tidligere som han kunne tenke seg å styre med igjen? Ikke ET lite clue av noe annet enn elektroniske duppeditter? Tenk over den litt. Ellers kan du kjøpe et sexy kostyme, og trollbinde ham julekvelden Takk for svar. Det var ein god ide med kniven, men far min har kjøpt seg ein ny ganske nylig så da trenger han egentlig ikkje enda ein :/ Men om eg finner ein veldig fin ein så kan det være eg kjøper ein likevel. Sambo har egentlig i alle de årene vi har vært sammen bare vært interessert i pc, anlegg, bilanlegg og elektroniske duppeditter han kan leike med. Og eg har jo ikkje peiling på særlig mye sånt egentlig så eg "tør" egentlig ikkje kjøpe noe sånt om det blir feil. Han leser stort sett bare manualer og guider på nettet for å lære seg nye ting, men han liker norønn mytologi (men kan ikkje kjøpe bok om det f.eks for han gidder aldri lese bøker uansett). Hehe, eg har faktisk vurdert å kjøpe sexy kostymer eller plagg til meg for han så kikker litt rundt og ser etter noe fint som ein reserve løsning, men aller helst vil eg jo kjøpe noe til han da Nei, du trenger for all del ikke å takke for at noen gadd å ta seg bryet med å svare i tråden din. Eg har ikkje vært pålogga eller sjekka tråden etter eg la den inn, så slapp av litt kjære deg Støtter forslaget om at en god kniv var et veldig godt forslag til gave til din far! Min kjæreste er også en tekniskeduppedingser-mann. Så jeg har rett og slett kjøpt et universalfjernkontroll til han - så blir det bare en fjernkontroll (isteden for) 5-6 på stuebordet. Noe jeg ser på som en veldig bra ting til den dagen vi skal flytte sammen I tillegg så må jo alle duppedingsene synkroniseres med fjernkontrollen, som eg akkurat slik som han liker å styre med.. :D Slike kontroller finner du i de fleste elektronikkforhandlere både på nett og i butikkene - jeg personlig bestilte min fra cdon.com der de nå er på tilbud Hehe Jo, sambo har hatt ein del slike fjernkontroller opp gjennom årene (til min irritasjon til tider, da han la inn veldig mange andre fjernkontroller på de så eg ikkje huska hva knapp som gjorde hva tilslutt). Men han har ein liggende som er heilt ny nesten i ein skuff som han ikkje bruker og da syns eg det blir litt bortkasta å kjøpe enda ein (i tillegg har vi bare to kontroller å holde styr på, til tv og ein liten til anlegg).
Gjest Dulcis Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Hvis ikke faren din er så altfor imot slike ting så kan kanskje et gavekort på en fotpleietime være noe? Tror man kan få en helt ned i 300,- hvis man er heldig. Det høres kanskje rart ut å gi noe sånt til en voksen kar, men det faller faktisk ganske så bra i smak her i gården. En friluftsmann er jo også ganske så avhendig av beina, men kommer ganske så sikkert ikke til å spandere på seg selv noe liknende Og hva med å gi et bladabonnement i gave til samboeren? For ekspempel på et bilblad eller noe slikt? Det er i hvert fall noe som varer en stund. I tillegg kan man jo selvsagt legge ved et lite leketøy eller noe sånt.
marieb Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Til samboeren din, kan du evt. skrive et fint kort der det står at dere drar i en butikk der de har ting han liker og så kan han plukke ut hva han selv vil ha for en sum kroner. Da får han jo det han vil ha ..
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Hvis ikke faren din er så altfor imot slike ting så kan kanskje et gavekort på en fotpleietime være noe? Tror man kan få en helt ned i 300,- hvis man er heldig. Det høres kanskje rart ut å gi noe sånt til en voksen kar, men det faller faktisk ganske så bra i smak her i gården. En friluftsmann er jo også ganske så avhendig av beina, men kommer ganske så sikkert ikke til å spandere på seg selv noe liknende Og hva med å gi et bladabonnement i gave til samboeren? For ekspempel på et bilblad eller noe slikt? Det er i hvert fall noe som varer en stund. I tillegg kan man jo selvsagt legge ved et lite leketøy eller noe sånt. Nææh, far min hadde enda opp med å gi det videre til moren min Og eg kjøpte skikkelig flott fotbad med massasje-og-ett-eller-annet til bursdagen hans, så han er ganske fornøyd med det. Men gode forslag Til samboeren din, kan du evt. skrive et fint kort der det står at dere drar i en butikk der de har ting han liker og så kan han plukke ut hva han selv vil ha for en sum kroner. Da får han jo det han vil ha .. Det er ein god ide, men problemet er da at det ikkje fins noen butikker her som har ting han liker (da må vi reise i 3 timer hver vei eller ta det over nettet). ------ Takk for svar alle som har svart, gode forslag fra alle! Men nå er julegavene bestilt inn. Klarte få disse mannfolka til å hoste opp noen ønsker til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå