Gå til innhold

Til damene som er på nettdatingsider: pågang?

Gjest Gjeste_mand

Anbefalte innlegg

Gjest Gjeste_mand

Basert litt på tåden om nettdating og selvtillit.

Hvor stor pågang har dere damer som er registrert på nettdatingsider? Er det 1 mail i timen, 1 mail om dagen osv?

Jeg har vært registret på en side i et stort år nå, og har vel fått ca. 10-12 meldinger/komplimenter. Vil si at profilen min er utfyllende og balansert, med bilde så klart.

Var for så vidt nevnt i den andre tråden. Men jeg kan godt skjønne at man nesten blir lei om det renner inn 20 mail om dagen, og det blir på en måte litt søkt å klage over manglende initiativ fra damene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg får kanskje 0,5 - 1 mail om dagen i snitt, og det er en 30-40 "komplimenter".

Det er jo ikke så mye etter hva jeg har inntrykk av at jenter blir nedrent, men jeg har en ganske utfyllende profil og hverken fremstår eller ser ut som en typisk babe, så kanksje det er noe med det.

Men jeg syns faktisk det er positivt at flertallet av de som liker min profil osv er gutter jeg også ser at jeg kan like, at det er en viss balanse i det, og de som skriver til meg tar stort sett tak i ting de har lest og finner no felles osv - virker som det er de litt mer seriøse som faktisk tar kontakt.

Selv om det seff hadde hjulpet på selvtillitten at 100 stk sendte mail om at jeg var søt daglig så er det jo ikke det jeg er ute etter uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg får heller ikke hundrevis av mail pr dag. Som oftes er det mer den første uken, da en femten, tjue mail pr dag. Så roer det seg til omlag fem til ti mail pr dag.

De jeg ønsker kontakt med, får ofte msn-adressen min og de jeg skal møte, får telefonnummeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det renner ikke inn mail hver gang jeg logger meg på, men kanskje 2-3 stk pr gang på match f.eks når jeg har profil der. På sukker får jeg nesten ikke noe mail. Sikkert fordi jeg har vært der så lenge, og det kommer egentlig ikke så mange nye brukere, så det er mest i starten man får litt mail. Veldig mye avhenger av hvor synlig man gjør seg selv, det å være mye innlogget og å besøke andres profilen hjelper på å få mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må jo være litt aktiv selv også, kan ikke bare logge seg inn som jente å vente at det skal gå av seg selv, ikke om en har en seriøs profil iallefall. Men det blir jo mellom 1 til 4 blink/mail når en er pålogget, utenom dem som man allerede har en dialog med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor pågang har dere damer som er registrert på nettdatingsider? Er det 1 mail i timen, 1 mail om dagen osv?

Jeg har vært registret på en side i et stort år nå, og har vel fått ca. 10-12 meldinger/komplimenter. Vil si at profilen min er utfyllende og balansert, med bilde så klart.

Var for så vidt nevnt i den andre tråden. Men jeg kan godt skjønne at man nesten blir lei om det renner inn 20 mail om dagen, og det blir på en måte litt søkt å klage over manglende initiativ fra damene da.

Fikk nok 10-20 pr dag på Møteplassen og Match. Sukker langt færre, kansje 2-3. Uansett tok jeg kontakt selv med de jeg var interessert i. Prøvde å svare mest mulig de som skrev til meg også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjeste_mand

Var jeg som startet tråden.

Får bekreftet mine mistanker her, uten at det er noe negativt med det :).

Høres sikkert veldig tafatt ut, men jeg har ikke gjort et eneste fremstøt inne på nettstedet jeg benytter. Nettopp på grunn av jeg ikke gidder å konkurrere mot de sikkert 20 andre karene som tar kontakt samme dag. Og det må da være noen av dem som skriver mer enn èn linje i brevene?

Min strategi (uansett hvor dumt det høres ut ;)) har vært å la damene komme til meg. Tar de første kontakt, vet jeg hvertfall at jeg har oppmerksomheten. Men så er det kanskje begrenset hvor mye damene leter og, ettersom de drukner i pågang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg tar selvsagt selv kontakt med de jeg finner interessante. Herregud. Man kan da ikke sitte og vente på at den man liker, skal ta kontakt. Det er jo mildt sagt lite handlekraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært lite på nettdating, mange ute på by'n. Kan konkludere med at jeg enten skriver svært lite eller ganske provoserende, og at jeg nok er søtere i virkeligheten...haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_caroline_*

Høres sikkert veldig tafatt ut, men jeg har ikke gjort et eneste fremstøt inne på nettstedet jeg benytter. Nettopp på grunn av jeg ikke gidder å konkurrere mot de sikkert 20 andre karene som tar kontakt samme dag. Og det må da være noen av dem som skriver mer enn èn linje i brevene?

Min strategi (uansett hvor dumt det høres ut ;)) har vært å la damene komme til meg. Tar de første kontakt, vet jeg hvertfall at jeg har oppmerksomheten. Men så er det kanskje begrenset hvor mye damene leter og, ettersom de drukner i pågang?

Jeg fikk ca. 50 meldinger om dagen da jeg var registrert på nettdatingside, mange sendte melding hver dag, og tilslutt så orket jeg ikke å svare alle, det ble rett og slett for mye. Var nesten en heltidsjobb å sile ut, lese profiler, svare alle på en høflig måte, og man blir bare drittlei så noen som kan være midt i blinken bare havnet i mengden. Så jeg tok saken i egne hender, sendte mail på en fredagskveld til en søt og sjarmerende gutt, det er et år siden og nå bor vi sammen :-) Han hadde sendt noen meldinger til damer han syntes var ok helt i starten, men aldri fått noe svar, så han ble passiv og bare ventet på at damene skulle ta kontakt med seg i stedet, for da er de iallefall interessert. Og der kom jeg inn i bildet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Celia_*

5-10 pr i de to første ukene. Nå ca 1-2 daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mail langt sjeldnere enn disse damene i tråden. Har aldri fått tjue svar om dagen. Nå har jeg hatt profil en stund, og har flyttet bildet til kun i albumet. Får ca 1 mail i uken. Har en litt kort og ganske nøytral profiltekst og et bra utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel max en melding i mnd. Veldig lite, men så er jeg ekstremt tydelig på at jeg vil ha en kristen mann også og når jeg søker etter mannfolk, er det bare det jeg ser etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det faktisk kommer noen så tror jeg dette er en bra strategi. Du må ikke jobbe så mye og de du bruker tiden på er de som faktisk er litt interesert. Det kan også være en psykologisk fordel at de har tatt det første skrittet. Var jeg deg ville jeg opprettet profiler på flere andre sider også for å maksimere anntallet damer som vil ta kontkat og bruke tid du kunne brukt på å ta kontakt med 20 damer som ikke svarer til å føle med på en rekke forskjellige profiler du oppretter forskjellige steder. Litt usikker på hvordan slikt foregår, men er det noen andre mekanismer enn å sende meldinger du kan beynytte deg av for at folk skla legge merke til deg, skriving i forum på siden, besøk på andres sider etc. så bruk tiden heller på dette en å ta masse kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...