spørsmålstegnet Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Vi skal reise til Hawaii om ikke så lenge, og lurte på om dere hadde noen tips til hva man kan gjøre der? Dra til Film location, og finne noen fine palmestrander er "et must"! Vet dere forresten om en strand som gir en paradisfølelse? Vet dere om noen utkikk plasser som bare tar pusten fra deg? Kan man finne en lite kjern hvor det renner en foss ned til, som man kan bade i (uten å være redd for slanger)? hehe Takker for alle tips
toth Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 SURFE Ellers så har du utrolig mange nesten ubebodde øyer du kan ta ferjer til, så å leie en sykkel og sykle rundt der virker veldig bra. Og igjen, SURFE
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Vi skal reise til Hawaii om ikke så lenge, og lurte på om dere hadde noen tips til hva man kan gjøre der? Dra til Film location, og finne noen fine palmestrander er "et must"! Vet dere forresten om en strand som gir en paradisfølelse? Vet dere om noen utkikk plasser som bare tar pusten fra deg? Kan man finne en lite kjern hvor det renner en foss ned til, som man kan bade i (uten å være redd for slanger)? hehe Takker for alle tips Hvor i Hawaii skal du? Når reiser du? Jeg anbefaler deg å svømme med delfiner, og ta en tur med ubåt. Det gjorde vi da jeg var der med familien i 2000. Jeg var tolv år den gang, så kan ikke gi detaljer om noe som har med planlegging o.l. å gjøre. Vi var i Honolulu, Waikiki beach er nydelig! Den gir paradisfølelse. Ellers støtter jeg opp om forslaget med å surfe. Det er forresten ikke slanger i Hawaii, eller jo det er noen men de er i en dyrepark. GOD TUR!
spørsmålstegnet Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 Hmm.. Er du sikker på at det ikke er slanger der? Høres rart ut egentlig. Det må jeg skjekke opp Men angående surfing, så må jeg innrømme at jeg er livredd hai!!! hehe Vi tenkte å stikke innom de fleste øyene rundt der nede. Vi har ti dager på oss, og man må få med seg ihvertfall filmlocations stedene, og vulkaner, og paradisstrender.
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er 100 % sikker på at det ikke er slanger der.
spørsmålstegnet Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2009 Jeg er 100 % sikker på at det ikke er slanger der. Hehe.. sykt.. Var sikker på at du tok feil jeg, men har prøvd å søke litt på det, og det står at det ikke finnes nei.. Hmm.. Synes det er merkelig egentlig. Må jo være noen som har smuglet noe inn, og sluppet det i det fri lissom.. Ihvertfall så var "Snake on a plane" spilt inn der.. eller de var ihvertfall på vei dit såvidt jeg husker. hehe
Glitnir Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Vi var i Honolulu, Waikiki beach er nydelig! Den gir paradisfølelse. Hmm, ikke helt enig der. Synes Honolulu var meget turistifisert og eksosfylt, og Waikiki minnet om en hvilken som helst storbystrand sør i Europa. Men ellers er det paradisaktig mange steder på Hawaii. Anbefaler en tur til Big Island for vulkantitting. Jeg synes også et besøk til Pearl Harbour var svært interessant. Ellers er det bare å leie bil og kjøre avgårde til du finner din egen paradis- eller surfestrand
spørsmålstegnet Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2009 Hmm, ikke helt enig der. Synes Honolulu var meget turistifisert og eksosfylt, og Waikiki minnet om en hvilken som helst storbystrand sør i Europa. Men ellers er det paradisaktig mange steder på Hawaii. Anbefaler en tur til Big Island for vulkantitting. Jeg synes også et besøk til Pearl Harbour var svært interessant. Ellers er det bare å leie bil og kjøre avgårde til du finner din egen paradis- eller surfestrand Er det sånn som i Norge, at man bare kan reise hvor som helst og ta seg til rette i fjell og fjorder, eller er det mye privat eide steder på Hawaii, når man snakker om paradisstrender, osv..? Jah, skal selvfølgelig innom Pearl Harbour. Og da skal jeg innom ombord på et svært krigsskip i samme slengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå