Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkuratt kjøpt meg dvd på dette treningsopplegget ,men ikke fått prøvet det ut ennå.Noen som har erfaring/prøvet dette? Er det vanskelig for en nybegynner? ( har danset før, men er noe ute av form og det begynner å bli lenge siden)Virker friskt og spennende iallefall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke å danse i det hele tatt, og jeg brukte vel 1-2 omganger på å bli vant til all den hofte- og rumpevrikkinga, for den er det mye av gitt!! :fnise:

Ellers så kom jeg fort inn i det, det er veldig morsomt syns jeg. Selv helt alene forran tv'en, slår meg helt løs da, hofte og rumpe i alle retninger :jepp:

Skrevet
Jeg kan ikke å danse i det hele tatt, og jeg brukte vel 1-2 omganger på å bli vant til all den hofte- og rumpevrikkinga, for den er det mye av gitt!! :fnise:

Ellers så kom jeg fort inn i det, det er veldig morsomt syns jeg. Selv helt alene forran tv'en, slår meg helt løs da, hofte og rumpe i alle retninger :jepp:

Dette høres bra ut:) Skal sjekke det ut i morgen. Ikke noe som er bedre enn at man kan ha det morsomt og komme i form samtidlig!

Skrevet

Det jeg synes er morsomst er disclaimeren som står på skjermen under (den alt for lange) reklamen, den som sier noe at Zumba alene vil ikke gi deg resultater, du må endre kostholdet ditt også.

Skrevet
Det jeg synes er morsomst er disclaimeren som står på skjermen under (den alt for lange) reklamen, den som sier noe at Zumba alene vil ikke gi deg resultater, du må endre kostholdet ditt også.

Hihi, ja jeg også i grunn! Jeg trener ikke Zumba for å gå ned i vekt akkurat, men fordi det er morsomt. :jepp:

Men herlighet, noen runder med dette her er faktisk hard kost, holder man på lenge nok kan man helt sikkert stramme opp både her og der, bevegelser hele tiden.

Skrevet

Ja, jeg mente det ikke sånn som det kanskje kunne oppfattes, jeg ville bare meddele den morsomme delen av reklamen. :)

Skrevet
Ja, jeg mente det ikke sånn som det kanskje kunne oppfattes, jeg ville bare meddele den morsomme delen av reklamen. :)

Ja, jeg regnet med det :)

Måtte bare legge til at man kan sikkert gå ned noen kg hvis man holder på regelmessig.. Eller så er det bare jeg som er i så dårlig form at det virker slik :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...