Gjest mross Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Er en vinflaske nok til ett vennepar som var toastmastere? Og nei, de fikk ikke og ville ikke ha betalt for oppgaven. Det var ikke en langdryg affære, men jeg føler de må få litt mer enn en vinflaske, Forslag? Takk på forhånd!!
fru sp Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Dette er jeg veldig usikker på selv. En god venninne er forlover, må gi henne en oppmerksomhet, men hva, har jeg ikke funnet ut av enda...
maradonna Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Dette er jeg veldig usikker på selv. En god venninne er forlover, må gi henne en oppmerksomhet, men hva, har jeg ikke funnet ut av enda... Vi skal gi vaar en bok og et gavekort paa spabehandling.
fru sp Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Vi skal gi vaar en bok og et gavekort paa spabehandling. Det var kjempe lurt!! Takk for tips
Jade Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 (endret) Toastmaster er en ganske omfattende jobb, så jeg ville lagt ihvertfall 1000,- kr i den gaven. Vår toastmaster (som var profesjonell) tok 6000,- for jobben... Endret 1. januar 2010 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå