Gjest mjølka mi Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Okeeei, i går var jeg på date med denne fyren. Vi stakk på Bocca Bar her i Bergen for en liten saftig drink, jeg valgte strawberry daiquiri, han valgte det samme. Greit nok, så setter vi oss der ute med alle røykefolkene. Vi finner et bord, han setter seg ned, og da jeg skal til å sette meg ned sier han noe morsomt, og jeg ler litt. GRR! Og så kommer VERDENS SURESTE OG HØYESTE PROMP UT AV RÆVEN MIN! OG DET STINKET DRITT!! Jeg ble driitflau, akkurat denne fyren her er 190 cm høy og så er han medisinstudent! Han bare "eeehhh", og jeg bare "guuulp"! Det var DRITflaut! Alle så på meg! Og så bare stakk han med en gang etterpå, har ikke hørt noe i ettertid! Jeg bare sendte gruppe-SMS til alle venninnene mine med en gang om hva jeg hadde gjort. SÅ PINLIG! Fikk heldigvis mye støtte fra dem. Men det hjelpasje. Får bare lyst til å legge meg i king size-sengen min og dope meg på valium. Så kommer vi til spørsmålet, og da helst til gutter. Hva hadde dere gjort i en lignende situasjon?
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Hvordan gikk daten, foruten om den ene lille hendelesen som ser ut til å ødelegge julen for deg?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Hvordan gikk daten, foruten om den ene lille hendelesen som ser ut til å ødelegge julen for deg? Hun skrev jo at han stakk av og ikke viste seg igjen.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Var du DU!? Var på Bocca og det var noe av det morsomste jeg har opplevd :D Holdt på å le meg ihjel. Kompisene mine knakk sammen da jeg fortalte det til dem etterpå.
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Hun skrev jo at han stakk av og ikke viste seg igjen. Selvfølgelig gjorde hun det.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Eg hadde bare ledd. (ser det for meg, og må jo fnise litt, hehe )
Gjest lykkelitn Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Var du DU!? Var på Bocca og det var noe av det morsomste jeg har opplevd :D Holdt på å le meg ihjel. Kompisene mine knakk sammen da jeg fortalte det til dem etterpå. støttende... vell, nå har det seg faktisk sånn at ALLE promper! de som tror noe annet...tar feil... å slippe en sur en er jo ikke akkurat noe du vil gjøre mens du er ute på date me en potensiell partner, men er du over en alder av 16 år mener jeg du burde kunne le av det å glemme det like fort. flaut ja, men fortsatt like naturlig... en får si det som det er: DU KAN IKKE HOLDE PÅ NOE DU IKKE HAR I HÅNDA;)
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Hvis han bare gikk på grunn av det var han kanskje ikke så mye å samle på likevel.
Gjest T. Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Jeg sier bare stakkars deg, jeg føler virkelig med deg. Det er ikke noe særlig dette her selv om det kan virke komisk, men herregud så pinlig. Det kan skje med alle til enhver tid, på de mest utenkelige anledninger...dessverre....
toth Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Hahahahaha, dritbra.. Stakk han bare? Den der må ha vert grov
Gjest lykkelitn Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 Hvis han bare gikk på grunn av det var han kanskje ikke så mye å samle på likevel. Enig der:) du vet du har funnet den rette når dere sitter i sofan å ser på film, å konkurrerer om hvem som klarer å prompe høyest og med værst dritlukt
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. desember 2009 #13 Skrevet 6. desember 2009 Enig der:) du vet du har funnet den rette når dere sitter i sofan å ser på film, å konkurrerer om hvem som klarer å prompe høyest og med værst dritlukt Et sånt forhold er ikke noe jeg personlig trakter etter, men vi har vel alle være preferanser. Helt i orden at det å prompe er naturlig, men å sitte der og prompe med vilje synes jeg ikke noe om samme hvem det er snakk om. Liker at folk er litt mer kultivert enn den slags oppførsel. Holder meg for god for den slags. Snakk om barnslig oppførsel. Å rape derimot. BRING IT! *broip*
SouthernStar Skrevet 6. desember 2009 #14 Skrevet 6. desember 2009 Enig der:) du vet du har funnet den rette når dere sitter i sofan å ser på film, å konkurrerer om hvem som klarer å prompe høyest og med værst dritlukt Og ler så mye at du slipper en til
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #15 Skrevet 6. desember 2009 jeg vet ikke hva mer jeg skal si enn : HAHAHAHHAHHAHHAHHA!!!!
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #16 Skrevet 7. desember 2009 Auda Men en skikkelig MANN lar ikke en promp komme i veien for å bli kjent med en jente.
Aurora M. Skrevet 7. desember 2009 #17 Skrevet 7. desember 2009 Må nylig ha startet medisinstudiet han da, som ikke skjønner at luften MÅ ut.
kristian82 Skrevet 7. desember 2009 #19 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Okeeei, i går var jeg på date med denne fyren. Vi stakk på Bocca Bar her i Bergen for en liten saftig drink, jeg valgte strawberry daiquiri, han valgte det samme. Greit nok, så setter vi oss der ute med alle røykefolkene. Vi finner et bord, han setter seg ned, og da jeg skal til å sette meg ned sier han noe morsomt, og jeg ler litt. GRR! Og så kommer VERDENS SURESTE OG HØYESTE PROMP UT AV RÆVEN MIN! OG DET STINKET DRITT!! Jeg ble driitflau, akkurat denne fyren her er 190 cm høy og så er han medisinstudent! Han bare "eeehhh", og jeg bare "guuulp"! Det var DRITflaut! Alle så på meg! Og så bare stakk han med en gang etterpå, har ikke hørt noe i ettertid! Jeg bare sendte gruppe-SMS til alle venninnene mine med en gang om hva jeg hadde gjort. SÅ PINLIG! Fikk heldigvis mye støtte fra dem. Men det hjelpasje. Får bare lyst til å legge meg i king size-sengen min og dope meg på valium. Så kommer vi til spørsmålet, og da helst til gutter. Hva hadde dere gjort i en lignende situasjon? Hadde vel blitt litt på dine vegne, spesielt siden det var så mye folk rundt. Så hadde vel etter 1 drink foreslått og gått til et annet sted mens jeg hadde men jeg hadde tatt det med humor jeg. Sånt kan jo skje - så ville vel vært mest glad for at det ikke skjedde med meg. Endret 7. desember 2009 av kristian82
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #20 Skrevet 7. desember 2009 Okeeei, i går var jeg på date med denne fyren. Vi stakk på Bocca Bar her i Bergen for en liten saftig drink, jeg valgte strawberry daiquiri, han valgte det samme. Greit nok, så setter vi oss der ute med alle røykefolkene. Vi finner et bord, han setter seg ned, og da jeg skal til å sette meg ned sier han noe morsomt, og jeg ler litt. GRR! Og så kommer VERDENS SURESTE OG HØYESTE PROMP UT AV RÆVEN MIN! OG DET STINKET DRITT!! Jeg ble driitflau, akkurat denne fyren her er 190 cm høy og så er han medisinstudent! Han bare "eeehhh", og jeg bare "guuulp"! Det var DRITflaut! Alle så på meg! Og så bare stakk han med en gang etterpå, har ikke hørt noe i ettertid! Jeg bare sendte gruppe-SMS til alle venninnene mine med en gang om hva jeg hadde gjort. SÅ PINLIG! Fikk heldigvis mye støtte fra dem. Men det hjelpasje. Får bare lyst til å legge meg i king size-sengen min og dope meg på valium. I slekt med WomanWoman? Selg romanene til ukeblader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå