Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat sett mitt første programm av åndenes makt og lurer derfor om dyr kan gå igjen? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, de har da en sjel de også

Men ikke tro på alt du ser på Åndenes Makt da ;)

Det er en grunn til at enkelte ikke har orket å være med i programmet, fordi det er juksing på høyt nivå der. Nå er det jo stort sett samme klarsynte som er det hver gang, da de har akseptert hva som foregår bak kamera.

Endret av Marlo
Gjest Cipheria
Skrevet

Skulle kanskje vore i religionsavdelinga, då der ikkje er bevis for at folk og dyr kan gå igjen, eller om det i det heile tatt eksistera ein sjel.

Personleg trur eg verken menneskjer eller dyr går igjen, eg trur heller ikkje vi har sjel.

Skrevet

Jeg tror ikke noe eller noen kan gå igjen. Så nei, tror ikke dyr kan komme tilbake som gjenferd.

Men siden jeg ikke tror på sånt er kanskje min mening litt uinteressant for deg.

Skrevet (endret)

Jeg har kommunisert med et kjæledyr jeg hadde for 15 år siden gjennom en klarsynt dame. Sterk opplevelse som jeg absolutt tror på.

Jeg har ikke vært i kontakt med klarsynte før denne høsten. Slumpet borti en dame som er klarsynt og det jeg har opplevd hos henne har vært rimelig imponerende!

Endret av Fru.U
Gjest VinglePetter
Skrevet
Jeg har kommunisert med et kjæledyr jeg hadde for 15 år siden gjennom en klarsynt dame. Sterk opplevelse som jeg absolutt tror på.

Jeg har ikke vært i kontakt med klarsynte før denne høsten. Slumpet borti en dame som er klarsynt og det jeg har opplevd hos henne har vært rimelig imponerende!

Så utrolig spennende da.!!

Jeg tror på tannfeen og julenissen også jeg da. Det ene utelukker vel ikke det andre?

Jeg har ennå ikke sett noen greie å avkrefte myten om tannfeen. Hvis du ikke tror på tannfeen, trenger du ikke å komme med kommentarer. Jeg vet hva jeg har opplevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...