Gå til innhold

Å aldri bli takket...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg anser meg selv som en hjelpsom person. Prøver alltid å stille opp for folk når jeg kan, både på jobb og privat. Men jeg får sjelden eller aldri noen takk tilbake. Det virker bare som folk tar meg for gitt. Samtidig så merker jeg jo at andre får overstrømmende takk og påskjønnelser for ting de gjør. Har sett andre på jobben få både blomster og kake og til og med bli holdt tale for. Sånt syns jeg er pinlig, men en enkel takk hadde gjort godt en gang i blant. Merker jeg nesten blir på gråten når de forteller andre hvor stor pris de setter på dem. Folk kommer gjerne til meg når de trenger informasjon, men så snart de har fått den blir det stilt. Er jeg for snill som fortsetter å hjelpe folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg anser meg selv som en hjelpsom person. Prøver alltid å stille opp for folk når jeg kan, både på jobb og privat. Men jeg får sjelden eller aldri noen takk tilbake. Det virker bare som folk tar meg for gitt. Samtidig så merker jeg jo at andre får overstrømmende takk og påskjønnelser for ting de gjør. Har sett andre på jobben få både blomster og kake og til og med bli holdt tale for. Sånt syns jeg er pinlig, men en enkel takk hadde gjort godt en gang i blant. Merker jeg nesten blir på gråten når de forteller andre hvor stor pris de setter på dem. Folk kommer gjerne til meg når de trenger informasjon, men så snart de har fått den blir det stilt. Er jeg for snill som fortsetter å hjelpe folk?

Hev deg over det og fortsett med å være det fantastiske mennesket du virker som å være:)

Skrevet
Hev deg over det og fortsett med å være det fantastiske mennesket du virker som å være:)

Takk :)

Gjest En annen gjest
Skrevet

Du skal være glad for at du har den egenskapen at du liker å hjelpe andre. Altfor mange bryr seg ikke, eller de regner på alt de gjør.

Vi bør alle bli flinkere til å sette pris på mennesker som deg. Ikke ta for gitt at en person stiller opp.

Håper du opplever å bli mere verdsatt i fremtiden, ikke stopp å være som du er...

God klem fra meg.

Skrevet

Hvorfor gidder du å hjelpe folk som tydeligvis er utakknemmelige og tar deg for gitt? Det er forskjell på å være snill og å være dumsnill.

Skrevet

Vi kan jo ta litt lærdom av slikt her på forumet også. Hvor mange tråder er ikke startet der trådstarter lurer på det ene eller det andre, folk legger seg i selen for å hjelpe på alle mulige måter. Så blir det bare helt stille fra ts...

Jeg mener det da hadde vært naturlig om ts hadde takket for hjelpen. Mange gjør det, mens andre ikke bryr seg.

Det koster så lite å si takk!

Skrevet
Vi kan jo ta litt lærdom av slikt her på forumet også. Hvor mange tråder er ikke startet der trådstarter lurer på det ene eller det andre, folk legger seg i selen for å hjelpe på alle mulige måter. Så blir det bare helt stille fra ts...

Jeg mener det da hadde vært naturlig om ts hadde takket for hjelpen. Mange gjør det, mens andre ikke bryr seg.

Det koster så lite å si takk!

Enig ;)

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Du kan jo for eks. si værsågod, så de kanskje tar hintet.

Det er det jeg pleier å gjøre, og det funker:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...