Gå til innhold

Everyday Minerals v.s Tikei

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvilken liker du best?

Tenk på: Pris, dekkeevne, glødhet, service, farger osv...

Jeg har nettpp kjøpt prøver fra begge to :) Har aldri prøvd dem før eller noe annet av mineral sminke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gro_*
Skrevet

tikei tikei tikei!!!!! :)

Best service, raskest levering og best for huden min. Fikk små urenheter ved Everyday Minerals.. Dekkevnen, glød osv syns jeg går for d samme (ihvertfall hvis du sammenligner med intensive-formulaen til EM)

Men prøv deg frem selv med hva du liker best..:) Men jeg vet en del får småkviser av EM.

Skrevet

Helt klart EM. Tikei ga meg null dekkevne, noe jeg er ute etter.

Skrevet (endret)

Tikei sved på huden min. EM gikk mye bedre. Den har jo mindre ingredienser også. Intensive (EM) kan gi kviser hos noen, så hvis noen reagerer på EM sin og bruker den, så bør dere prøve de andre formulaene også. Leveringstiden er klart best hos Tikei, men det er jo bare å bestille en god stund før du går tom. Tikei har forresten en superdeilig kabukikost for de som ikke har testet ut den :)

EM har også flere farger å velge mellom. Lett å gå seg vill i fargejungelen, men hvis du har god tålmodighet, så finner du gjerne den rette til slutt. Hos Tikei kom jeg aldri så langt. Ingen av de 4 prøvene jeg bestilte stemte, men så tålte jeg uansett ikke den.

Endret av Jade
Gjest Sandbekken
Skrevet

Desidert Tikei!!

Av EM fikk jeg, som mange andre små kviselugnende nupper som tok lang tid før de forsvant.. Følte heller ikke all sminken gikk vekk når jeg rensa huden, bruker md formulations sin rens.. Og lenge etter jeg hadde påført så var det som om jeg pusta inn litt av sminken (?) jeg fikk sannsmak i munnen :P Kjente også veldig godt at jeg hadde sminken på huden..

Tikei har litt mildere dekkevne, men det gjør meg ingenting, så lenge jeg slipper nuppete hud ;)

Gløden er veldig fin og du føler ikke at du har sminken på huden :)

shippingen og kundebehandlingen er mye bedre hos tikei enn hos EM.. Hadde problemer med Em, og fikk ikke ordentlig svar før 3 mail jeg sendte dem..

Skrevet

EM, tikei gir ikke den dekkevnen som jeg ønsker. Bruker EM i intensiv formula og da er den perfekt :) Tikei må jeg legge på lag etter lag etter lag, men uten å bli fornøyd. Men de er desiderst best på service og levering!

Skrevet

Synes ikke dere det er vanskelig å bestille nye produkter på nett? tenker da for å få rett farge og sånn...

Jeg bruker id, men synes ikke holdbarhet eller dekkevne er av den ebste. Skulle gjerne hatt noe bedre. Men synes det er vasnkelig å vite hvilken farge jeg da skal ta... (har lys hud med rosa undertone. Bruker derfor fairly light på vinterstid og medium beige om sommeren. Begge disse har gul undertone, noensom demper det rosa hos meg).

Skrevet

På EM bestilte jeg prøvepakker de første gangene. Da fikk jeg tre gratisprøver på foundation og betlate bare for frakten. To pakker, så traff jeg med rett farge. Nå vet jeg ikke hvordan dette systemet fungerer, ettersom EM har gjort noen endringer, men prøvene kosteer bare 2,5$, så du taper ikke mye om du bestiller feil. Tikei tar 10 svenske kr for sine prøver, bare å bestille et par som ser nærme ut og prøve deg frem :)

Gjest Sandbekken
Skrevet
Synes ikke dere det er vanskelig å bestille nye produkter på nett? tenker da for å få rett farge og sånn...

Jeg bruker id, men synes ikke holdbarhet eller dekkevne er av den ebste. Skulle gjerne hatt noe bedre. Men synes det er vasnkelig å vite hvilken farge jeg da skal ta... (har lys hud med rosa undertone. Bruker derfor fairly light på vinterstid og medium beige om sommeren. Begge disse har gul undertone, noensom demper det rosa hos meg).

Prøv sunkissed fair eller sandy fair fra EM! Jeg brukte fairly light i id og disse var ganske nære min tone.

Nå er det sånn at jeg ikke tåler em, så om du vil så kan jeg sende deg prøver av disse fargene.. send meg en pm hvis du vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...