Gå til innhold

Ønsker til 4-årsbursdag, gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Hva ønsker man seg til en gutt på 4 år når foreldrene til barnehagebarna spør meg om det?

PS: har spurt han selv, men får ingen konkrete ønsker/svar...

Vet ikke helt hva som er en OK pris å gi i en bursdag til barnehagebarn? Vi har akkurat begynt i bhg og vet ikke hvilke "regler" som gjelder! Cirkapris?

Han kan IKKE ønske: lego, brio da han har såå mye av det.

TUSEN TAKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tegne- og malesaker er gull! Det er omtrent forbruksvare. Ellers er alt som har med Lynet McQueen å gjøre, veldig populært her i heimen. Sokker, underbukser osv er også gaver som ikke koster all verden, og gutten min liker å få sånt.

Prisen bør ikke være mer enn 50-60 kroner, tror jeg - men jeg har også begrensa erfaring med barnehagebursdager.

Skrevet

Bakugan

Finnes i de fleste prisklasser. Det er ihvertfall det eneste gutten min i samme alder ønsker seg.

Skrevet
Bakugan

Finnes i de fleste prisklasser. Det er ihvertfall det eneste gutten min i samme alder ønsker seg.

Bakugan????

Googla ordet for å se på bilder, men skjønte ikke helt hva det går ut på :)

Hva er prisnivået på det?

Takk!

Skrevet

Jeg synes det var vanskelig å ønske gutten min på fire seg noe, nettopp fordi man ikke vet hva folk ønsker å gi prismessig. Men til kjente og nære har en legoeske vært gull, både å gi og å få. Det koster 130 omtrent. Til mer perifere har vi forsøkt å ligge på en hundrings, men det er ikke alltid lett å finne noe som ikke bare er skramleplast og søppel heller.

Men tegne- og malesaker er supert, også type playdough - koster vel en hundrelapp.

Og alt med Lynet og ting fra Cars.

Skrevet

Jeg har en sønn som snart fyller fem, og jeg har aldri hørt om Bakugan. Så jeg tipper det er geografiske variasjoner her ...Generelt i barnebursdag må det vel være en god regel å gi noe som den som gir gaven, selv ville blitt glad for å få.

Gjest Gjest_mamma_*
Skrevet

Vanlig pris hos oss ligger mellom 50 og 100 kroner.

Jeg har to jenter, så jeg er ikke så god på gutteting, men jeg tror jeg ville svart mer hva han liker å leke med enn konkrete ting.

For eksempel: Han liker biler, han liker å tegne, han liker klær med "cars" på, han er opptatt av spiderman eller noe i den duren. Da har du i hvert fall gitt dem noe å gå etter. Alle barn er jo ikke like, min seksåring har foreksempel til sammen fått 8 barbie-dukker, men leker aldri med dem...

Når vi gir bort gaver til gutter blir det ofte spill (Junior Uno er fint til de minste), bøker kjøpt på salg, lego eller biler.

Gjest Gjest_mum_*
Skrevet

Gi ungen hammer, spiker og noen treplanker + plaster.

Skrevet
Bakugan????

Googla ordet for å se på bilder, men skjønte ikke helt hva det går ut på :)

Hva er prisnivået på det?

Takk!

Hei

Det er små figurer (japanske regner jeg med) som på en måte kan lukkes som en ball. Det følger med magnetkort, og når man triller "ballen" opp på kortet så spretter den opp slik at den blir en figur. Det er visst egentlig et form for spill, men ungene her leker med de uten å tenke på reglene.

Tror de koster fra ca 79,-

Skrevet

Jeg synes puslespill, tegne- og malesaker og lekebiler er geniale smågaver til småbarn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...