Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei. har hørt at det hjelper å "børste" huden med en tørr børste. svamp eller vått. hvis noen har erfaring med dette .. hvor lang tid tar det før man ser resultatetr og hvor mange ganger må man tørrbørste.?

pleier selv å tørrbørste og deretter ta på den cellulitt geleen som er ny fra den loreal serien.

• 5 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe som man vil se resultater av over tid. Poenget er at man stimulerer blodsirkulasjonen i området, så massasje (med litt krem eller olje) skulle fungere like bra. Det er iallefall det jeg gjør ;)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_sophia_*
Skrevet
Det er noe som man vil se resultater av over tid. Poenget er at man stimulerer blodsirkulasjonen i området, så massasje (med litt krem eller olje) skulle fungere like bra. Det er iallefall det jeg gjør ;)
Skrevet

Min erfaring er at det eneste som hjelper er å trene,drikke mye vann,spise sunt og eventuelt gå ned i vekt.

Har ikke tro på såkalt cellulittkremer eller hva det nå måtte være.

Finnes ingen enkel løsning på problemet tror jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Min erfaring er at det eneste som hjelper er å trene,drikke mye vann,spise sunt og eventuelt gå ned i vekt.

Har ikke tro på såkalt cellulittkremer eller hva det nå måtte være.

Finnes ingen enkel løsning på problemet tror jeg.

Jepp, kosthold og trening er definitivt det som har mest å si, nest etter genene da, og de kan du ikke gjøre mye med! Å få bedre blodsirkulasjon til problemområdene kan jo selvsagt hjelpe litt. Teit med de kremmene, stort sett forutsetter de jo at man må massere dem ordentlig inn i huden - og da er det jo massasjen som gjør at det ser litt bedre ut, ikke kremen i seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...