Gjest Uskyldig Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har ikke vært skikkelig forelsket siden barneskolen. Nå er jeg 20 år. Jeg går på skole med en gutt jeg tror jeg kanksje er forelska i. Det er i hvertfall mange vanskelige følelser knyttet til ham. Tegn på forelskele: Jeg enker på ham veldig ofte, kanksje en gang i minuttet Jeg drømmer om ham (hittil 4 drømmer) Jeg synes han er veldig pen Og kul Og dyktig Og morsom Jeg har lyst til å stryke ham over armene Jeg blir seksuellt opphisset av ham Jeg føler godhet for ham Jeg liker svakhetene hans Tegn på at jeg ikke er forelsket: Jeg synes han er en spjeling Jeg synes han er rar g litt teit Jeg tør ikke snakke med ham Og hva skal jeg gjøre hvis jeg er forelska?
Glynis Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 En ting som tyder på forelskelse er jo nettopp det at man tenker på noen hvert minutt og drømmer om dem selv om man synes personen er en rar og teit spjæling. At du ikke tør snakke med ham er jo et klart tegn på at du er forelska.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Hvis du må spørre vilt fremmede mennesker på et nettforum om du er forelsket, vil jeg ta en råsjans og si at du ikke er forelsket. Da hadde du nemlig visst svaret på egen hånd.
MissCoverdale Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Hvis du må spørre vilt fremmede mennesker på et nettforum om du er forelsket, vil jeg ta en råsjans og si at du ikke er forelsket. Da hadde du nemlig visst svaret på egen hånd. Signerer denne. Tro meg, den dagen du er forelsket vil du merke det. Kanskje du er betatt?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Signerer denne. Tro meg, den dagen du er forelsket vil du merke det. Kanskje du er betatt? Jeg er ikke enig i at det innebærer at man ikke er forelsket når man må spørre andre på nett. Ofte kan man bli overrasket over seg selv! Tror heller ikke forelskelse alltid er like "jevn".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå