Gå til innhold

skaffe seg kattunge når jeg har valp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld folkens:) Jeg har ei turbobikkje på 10 mnd. Tror hu kjeder seg endel, selvom jeg leker mye med hun. Har hatt lyst på katt lenge, hvordan hadde dette fungert? Hadde det vært ett selskap for hun?

erfaringer og råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest har hund og katt
Skrevet

Jeg fikk en kattunge når hunden min var på ca samme alder som din. Det var helt katastrofe de par første ukene, katten var redd og hunden overivrig, men nå går det utmerket. De er gode venner, leker og sover sammen. Det du må passe på, er at hunden kan leke litt for voldsomt med katten. Katten må ha et sted der den kan få være i fred.

Vær forsiktig den første tiden. Ikke la dem være sammen uten at du er der. Om nødvendig, ha hunden i bånd inne, slik at den ikke går løs på katten. Etterhvert går det seg til.

Skrevet

Få tak i en kattunge iallefall, og ikke voksen katt:) Voksne katter er verre å få til å like bikkjer, men det skal ikke være umulig:)

Gjest Gjest_Ina_*
Skrevet

Tror det er lurt at hunden er i bånd ved første møtet i alle fall :) Men det går nok fint, de venner seg til hverandre! Vi måtte venne en voksen hund og kattunge til hverandre, og no leker de så fint i lag og spiser attmed hverandre og sånn ;) Tror nok hunden og katten vil få godt selskap i hverandre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...