Gjest maskeraden Skrevet 6. desember 2009 #1 Del Skrevet 6. desember 2009 traff en kar på sukker for tre uker siden. vi hadde en morsom date,hang sammen i flere timer. han ble meg til og med ut på konsert om kvelden. da han dro sa han at nå fikk jeg ta kontakt. da jeg kom hjem senere, sendte han meg en melding:"jeg gikk fordi jeg liker deg. jeg er litt "rar" så har vi hatt kontakt, han har ringt meg, jeg har ringt ham, vi har sendt sms,noe har vært hardcore flirting, truffet hverandre osv.han "oppgraderte" meg tilogmed til et rødt hjerte på sukker. Så fikk jeg en melding igår hvor han sa vi ikke måtte se hverandre mer. at han ikke var bra for meg. at han var for skadet til å ha noe forhold nå.jeg ble litt paff, for jeg var jo ikke engang kommet dit. ville heller se mer til ham for å se hvordan ting utviklet seg. etter noen sms til og fra, sa jeg bare at jeg hadde litt såret stolthet nå, men at jeg likte ham som person, og gjerne ville ha et vennskap med ham, uansett. det mener jeg også. så skrudde jeg av tlf og gikk og la meg. Da jeg skrudde den på idag morges hadde han sendt denne:"jeg er hos deg om 18 minutter". jeg skrev at vi alle har vår historie med bulker og skader, men at han er bra nok som han er... og etter flere timer får jeg denne"håper du leker med deg selv" svarte ikke på den. så sendte han"er du sur på meg" til og fra sms igjen. hva i allverden er dette da?jeg er 38 han er 37 så det er ikke snakk om smårips her. hmm...godt å være litt fjortis på nett. takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #2 Del Skrevet 6. desember 2009 Mannen må jo være full, eller så er han faktisk "skada". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. desember 2009 #3 Del Skrevet 6. desember 2009 Her hadde alle mine varsellamper lyst opp på full styrke, og jeg hadde kuttet kontakten tvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 6. desember 2009 #4 Del Skrevet 6. desember 2009 Tja, jeg synes også at her var det for mye "greier". Tror jeg hadde latt han gå før det ble noe mer alvorlig og enda verre å komme over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maskeraden Skrevet 6. desember 2009 #5 Del Skrevet 6. desember 2009 nå vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. snakket med ham på tlf isted.han ville rett og slett ikke ha kontakt med meg fordi han likte å ha sex med flere samtidig...og han mente jeg ville ha kjæreste. det vil jeg jo på sikt, men kan gjerne leke også vi hadde en lang prat, og jeg kan også eksprementere ifht. sex. med en partner jeg er trygg på.men så begynte vi å snakke om vennskap og han sa at han hadde nok venner. greit nok, men jeg sa at jeg syns det er fint å få nye venner om man møter noen som rører en. jeg har også flere gode venner. da presterte han å si"hadde du hatt så mange gode venner hadde du ikke hatt tid til å treffe meg" au det såra, selvom jeg vet det ikke er sant. fikk heldigvis svart han med at alt handler om prioriteringer. han sa også at han hadde noen få nære venner, men mange beskjente. at det var mange som ville adde ham på facebook.jeg bruker også begrepet bekjent.men det han sa såret. han sa også at han var et veldig godt menneske.hmm..merker at jeg blir litt minstenksom når folk må fortelle meg hvor fantastiske de er. vurderer å slette han fra facebook, men burde kanskje føle meg beæret over at det var han som adda meg? huff nå føler jeg meg skikkelig skikkelig dum. vet jo at jeg er en intens person, det er min natur. har sikkert vært det med ham og. men sitter her med skikkelig uggen følelse. har deaktivert min sukker profil. tror jeg trenger en mannepause jeg. og moralsk støtte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 6. desember 2009 #6 Del Skrevet 6. desember 2009 Vet ikke om du trenger noe så drastisk som mannepause, men en pause fra denne karen kan nok være bra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. desember 2009 #7 Del Skrevet 6. desember 2009 nå vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. snakket med ham på tlf isted.han ville rett og slett ikke ha kontakt med meg fordi han likte å ha sex med flere samtidig...og han mente jeg ville ha kjæreste. det vil jeg jo på sikt, men kan gjerne leke også vi hadde en lang prat, og jeg kan også eksprementere ifht. sex. med en partner jeg er trygg på.men så begynte vi å snakke om vennskap og han sa at han hadde nok venner. greit nok, men jeg sa at jeg syns det er fint å få nye venner om man møter noen som rører en. jeg har også flere gode venner. da presterte han å si"hadde du hatt så mange gode venner hadde du ikke hatt tid til å treffe meg" au det såra, selvom jeg vet det ikke er sant. fikk heldigvis svart han med at alt handler om prioriteringer. han sa også at han hadde noen få nære venner, men mange beskjente. at det var mange som ville adde ham på facebook.jeg bruker også begrepet bekjent.men det han sa såret. han sa også at han var et veldig godt menneske.hmm..merker at jeg blir litt minstenksom når folk må fortelle meg hvor fantastiske de er. vurderer å slette han fra facebook, men burde kanskje føle meg beæret over at det var han som adda meg? huff nå føler jeg meg skikkelig skikkelig dum. vet jo at jeg er en intens person, det er min natur. har sikkert vært det med ham og. men sitter her med skikkelig uggen følelse. har deaktivert min sukker profil. tror jeg trenger en mannepause jeg. og moralsk støtte... Er dere virkelig 37 og 38 år gamle? Ikke for å være slem, men dette virker som det reneste fjortisopplegget. Og selv om du har møtt på en merkelig skrue på nett, er det ikke nødvendig å ta fullstendig mannepause. Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maskeraden Skrevet 7. desember 2009 #8 Del Skrevet 7. desember 2009 det er jo det som er så greit med forum som dette; alle kan være litt fjortis innimellom. måtte bare lufte meg. fikk gjordt det. og nå kan jeg være moden kvinne igjen. ha en god kveld allesammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #9 Del Skrevet 8. desember 2009 For en sær fyr! "leker du med deg selv nå" Herregud ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå