superior Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har aldri tatt solarium... Bor rett ved Bergen Storsenter, og så de hadde Brun&Blid der. Tenkte jeg skulle prøve. Men hvordan funker det??? Må jeg gå i en resepsjon og få noe poletter etc. som jeg putter på, eller legger man på mynter? Hvor lenge bør en ta om gangen (noen minutter..?)? Noen som har vært på den Brun&Blid og vet hvordan standarden er?
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har aldri tatt solarium... Bor rett ved Bergen Storsenter, og så de hadde Brun&Blid der. Tenkte jeg skulle prøve. Men hvordan funker det??? Må jeg gå i en resepsjon og få noe poletter etc. som jeg putter på, eller legger man på mynter? Hvor lenge bør en ta om gangen (noen minutter..?)? Noen som har vært på den Brun&Blid og vet hvordan standarden er? Du betaler med mynter som du legger på en automat utenfor rommet hvor solsengen er. Står greit forklart på hvordan det funker, men egentlig er det bare å putte på penger og trykke hvit knapp mange ganger, og grønn knapp mange ganger. Du trenger ingen poletter. Hvor lenge du bør ta avhenger av hudtype, og hvor godt underag du har. Siden det er første gang for deg ville jeg begynt med 10-15 minutter.
superior Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 Ok, takker! Så jeg kan bare gå og putte på penger da, trenger ikke henvende meg noe sted. Ja, jeg vet jeg høres dum ut
Gjest Heidie Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Ok, takker! Så jeg kan bare gå og putte på penger da, trenger ikke henvende meg noe sted. Ja, jeg vet jeg høres dum ut Du høres ikke dum ut. Den første gang jeg tok solarium glemte jeg å lukke solsenga. hehe. Ble ikke så mye sol på meg da, bare litt på ryggen
LaFemme Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har aldri måttet trykke på noen hvite eller grønne knapper flere ganger. Det er bare å putte på penger så slåes de fleste sengene på etter ca. 90 sekunder, så du rekker å kle av deg. Husk å spraye ned sengen før og etter bruk.
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Jeg må i hvert fall trykke på knappene.
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har heller aldri trykket på noen knapper. Men takk for tipset. Tror jeg stikker å tar sol
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 På alle brun og blid må man trykke på knapper hvis man bruker solkort ihevrtfall. Det står forklart på boksen hvordan det skal gjøres. Først finner du et ledig rom (sjekk om det kan låses først, av og til noen låser som er ødelagt), og vasker sengen med de sprayflaskene og papir. Gjør det før du legger på penger! Så går du utenfor, legger på penger (må det trykkes på knapper står det forklart på boksen), går inn og låser døren. Kle av deg, og legg deg i sengen, lukk ned den øverste delen slik at den er rett over deg. Ofte er det litt knapper og sånn inne i sengen, på gamle modeller kan de være brytere utenpå. Om ikke solen har startet kan du ofte starte den selv ved å trykke på en knapp med klokke, men den starter uansett av seg selv etter litt. Du kan da stille inn ansiktssol, styrke på kroppen og ansiktet, styrke på vifte, og på de nyere modellene også duftspray og sånn kjølespray som kjøler ned kroppen. Når du er ferdig vasker du over en gang til før du går. Anbefaler også bare 10 til 15 minutter første gangen, kommer jo an på huden din og. Om du begynner å sole deg mye burde du kjøpe solpass hos brun og blid, det fungerer som et kontantkort, fyller på penger på en automat, og så putter du kortet inn i boksen utenfor rommet med solsengen og trykker på knappene til du har ønsket tid. Da får man vel 2% rabatt eller noe i forhold til om man betaler cash.
superior Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2009 Tusen takk for "bruksanvisning" Da får jeg prøve det i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå