Gjest Frivillig sølibat Skrevet 6. desember 2009 #1 Del Skrevet 6. desember 2009 jeg skal prøve å være i sølibat frem til påsken...noen som har prøvd det? er singel..ikke noe på gang med noen, så det burde være lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 6. desember 2009 #2 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Kjempelett. Man MÅ ikke ha sex hele tiden. Det går overraskende greit når man først er avvent. Med andre ord er den første tiden verst. Endret 6. desember 2009 av Snipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 6. desember 2009 #3 Del Skrevet 6. desember 2009 Kjempelett. Man MÅ ikke ha sex hele tiden. Det går overraskende greit når man først er avvent. Med andre ord er den første tiden verst. Har vært i frivillig sølibat siden det ble slutt med xen. Og det går kjempegreit! Man må ikke ha sex, og sex uten følelser er ikke fullt så godt som med. Så jeg anbefaler det! bruke energien på noe annet istede :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #4 Del Skrevet 6. desember 2009 jeg skal prøve å være i sølibat frem til påsken...noen som har prøvd det? er singel..ikke noe på gang med noen, så det burde være lett.. Ja, for meg er sølibat en selvfølge når man ikke er i forhold. Jeg tror ikke det er så opplagt som det kan virke her på kg at alle single har onser eller p***venner. Det er ingen kjempeprestasjon å være i sølibat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 6. desember 2009 #5 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har ikke sex når jeg er singel. Ikke noe problem, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. desember 2009 #6 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja. Jeg valgte å leve i sølibat til jeg fant kjæresten min. Jeg ønsket ikke å ha sex med noen jeg ikke var ordentlig glad i. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikken Skrevet 7. desember 2009 #7 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er i min syvende uke av sølibat - og det er et rent helvete. Litt over de første 5 var frivillig, men de to siste har vært pga eksamensstress. Nå skal det være sagt at jeg er sexavhengig, men resultatet er at jeg er latterlig kåt 70% av tiden. Det at jeg prater om sex med mange jenter hjelper heller ikke. Merker jeg er mer stresset, enn når jeg har mine vanlige 6-12 utløsninger dagen. Men for all del, det er sikkert annerledes for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #8 Del Skrevet 7. desember 2009 For meg er det også en selfølge med sølibat når man ikke er i forhold. Jeg har ikke bevisst valgt sølibat, det er bare slikt som skjer det når man ikke er i forhold! Har ingen problemer med det jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelly Pelly Skrevet 7. desember 2009 #9 Del Skrevet 7. desember 2009 Bestemte meg for frivillig sølibat i ett år i en av mine singelperioder. Gikk bedre og bedre for hver mnd, og føltes rett og slett bra Men det ble vanskelig å "begynne" på han igjen, litt prestasjonsangst ja Nå er jeg gift, men hvis jeg blir singel igjen (gud forby, har jeg aldeles ikke planer om) blir jeg å leve i sølibat til jeg treffer en ny en som det blir seriøst med. Har i løpet av de siste årene lært at sex er så personlig, at man må ha sterke følelser for den man tar med i sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 7. desember 2009 #10 Del Skrevet 7. desember 2009 Det heter vel for faen ikke sølibat? Det heter SINGEL! :mumle: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. desember 2009 #11 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg levde i sølibat i 12 år, fra 1994 til 2006. Faktisk har jeg både vett og forstand i behold. Jeg har ikke noe forhold nå for tiden heller, så slik sett blir det jo sølibatær tilstand mellom hver gang det skjer noe, kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marita29 Skrevet 7. desember 2009 #12 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg levde i frivillig "sølibat" i 1 år og 5 mnd. Det var tiden det gikk mellom to forhold. Har hatt både one night stand og en elsker tidligere, men har funnet ut at dette ikke er noe for meg. Er glad i sex med kjæresten, men på ingen måte avhengig. Flere av venninnene mine reagerte på at jeg gikk så lenge uten sex og mente jeg måtte bli med menn som sjekka meg opp hjem. Jeg skjønner virkelig ikke hva problemet er. Ha middelmådig sex med en fyr man knapt kjenner, våkne opp og tusle seg flau hjem? Nei takk. Viss jeg skulle blitt singel igjen, så skulle jeg hvertfall heller hatt en fast elsker framfor ONS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. desember 2009 #13 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Det heter vel for faen ikke sølibat? Det heter SINGEL! :mumle: Her tar du feil. Sølibat betyr seksuell avholdenhet, som selvfølgelig kan være både frivillig og ufrivillig. Sølibat kan også praktiseres i forhold som en øvelse i beherskelse for eksempel. Etter det jeg har funnet ut, gjelder det ikke egensex . Endret 7. desember 2009 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 7. desember 2009 #14 Del Skrevet 7. desember 2009 Pfft... Men alvorlig, er det lov til å onanere når man er i sølibat? Jeg trodde det var generelt ulovlig med utløsnig, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mangopai Skrevet 7. desember 2009 #15 Del Skrevet 7. desember 2009 I min verden er sex med seg selv også sex, ergo om man onanerer er man ikke i sølibat... Jeg trodde det var den generelle definisjonen på det også! Jeg har ikke vært i sølibat siden jeg begynte å onanere på barneskolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #16 Del Skrevet 7. desember 2009 I min verden er sex med seg selv også sex, ergo om man onanerer er man ikke i sølibat... Jeg trodde det var den generelle definisjonen på det også! Jeg har ikke vært i sølibat siden jeg begynte å onanere på barneskolen onanere må man! men jeg merker at sex fører til sterke følelser..og er altfor sårbar til det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #17 Del Skrevet 8. desember 2009 Jepp, har levd i frivillig sølibat siden 2005, grunnet politisk engasjement som fikk uforutsette konsekvenser. I en slik situasjon blir man litt avsondret og blir uvillig til å blande uskyldige inn i livet sitt, det er ille nok med venner og familie som allerede er der. Men nå må det bli slutt snart, holder på å fly på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #18 Del Skrevet 8. desember 2009 hehehe... ja... jeg er konstant kåt og vil hoppe på alle jeg ser..i tillegg er jeg betatt a en fyr som jeg klina med ...han ville ha meg med hjem..jeg ville være med..men sa nei..FLINK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #19 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja. Jeg valgte å leve i sølibat til jeg fant kjæresten min. Jeg ønsket ikke å ha sex med noen jeg ikke var ordentlig glad i. Mvh Yvonne Jasså, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #20 Del Skrevet 17. desember 2009 Trådstarter her..hadde sex på lørdag, så sølibatet funka ikke.....var med en tidligere knullekompis da..Men NÅ begynner sølibatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå