Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #1 Del Skrevet 6. desember 2009 skal på fest neste uke og julebord uken etter det. Cocktailkjolene er i boks, men jeg stresser med SKO. Jeg bor i Oslo og det har jo blitt kaldt ettrhvert, regner ikke med at de kommende ukene blir varmere, snarere det motsatte. I tillegg bor jeg nesten helt oppe ved nordmarka, så gjennom mye snø og is før jeg ved t-banen. Er pumps det eneste alternativet jeg har uansett vær? Har et par råflotte støvletter, skyhøye og spisse, men føler at det blir feil med cocktailkjolene. Vet virkelig ikke hvordan dette skal gå. Noen synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #2 Del Skrevet 6. desember 2009 skal på fest neste uke og julebord uken etter det. Cocktailkjolene er i boks, men jeg stresser med SKO. Jeg bor i Oslo og det har jo blitt kaldt ettrhvert, regner ikke med at de kommende ukene blir varmere, snarere det motsatte. I tillegg bor jeg nesten helt oppe ved nordmarka, så gjennom mye snø og is før jeg ved t-banen. Er pumps det eneste alternativet jeg har uansett vær? Har et par råflotte støvletter, skyhøye og spisse, men føler at det blir feil med cocktailkjolene. Vet virkelig ikke hvordan dette skal gå. Noen synspunkter? Løp til t-banen i noen småsko/ballerinas eller noe, og gjem dem i veska/ en pose før du går på festen. Woila, du ankommer festen i helt rene tørre pumps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 6. desember 2009 #3 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Hvor skal du? Er det garderobe der? Dersom det er garderobe dit du skal ville jeg tatt på med vintersko og hatt med pumpsene i en skopose. Når du kommer fram tar du på dem pumpsene, og setter vinterskoene i garderoben (ev. i en pose i garderoben). Forøvrig synes jeg forslaget til Gjest var greit, men jeg vil tro du blir våt på beina. Endret 6. desember 2009 av Grønt blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #4 Del Skrevet 6. desember 2009 Løsning: http://images.nymag.com/images/2/daily/200...oes_560x325.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 6. desember 2009 #5 Del Skrevet 6. desember 2009 Min erfaring er at folk skifter sko når de ankommer festlokalet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 6. desember 2009 #6 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Du kan kjøpe kalosjer fra Swims som du kan ta utenpå penskoene, da vil du ikke blir våt, men kanskje kald? Endret 6. desember 2009 av Grønt blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 6. desember 2009 #7 Del Skrevet 6. desember 2009 Kan du ikkje berre ta med deg dei skoa du skal ha til kjolen og så gå til og frå med noko varmt og vettugt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #8 Del Skrevet 6. desember 2009 Løsning: http://images.nymag.com/images/2/daily/200...oes_560x325.jpg Fy faen, disse var helt kvalme!! Ser ut som "bukkehov" en alvorlig tilstand hester får i hovene sine :sjokkert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 6. desember 2009 #9 Del Skrevet 6. desember 2009 Løsning: http://images.nymag.com/images/2/daily/200...oes_560x325.jpg Haha, nei fy..! Er med på det de andre sier, bruk noen andre sko på å komme deg dit, og ta på deg pumpsene når du er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #10 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, reis i andre sko Så slipper du at penskoene blir ødelagt av fuktighet, veisalt osv. Er sjelden noe problem å få skiftet når man kommer fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 6. desember 2009 #11 Del Skrevet 6. desember 2009 Reis med støvlettene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #12 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg var ute i går på julebord og tok buss til byen ferdig pyntet. Jeg brukte lange sorte leggvarmere og boots med snøring på turen både til og fra. Penskoene hadde jeg i veska. Var godt å holde seg varm og å gå i sko som ikke var glatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #13 Del Skrevet 13. desember 2009 Reis i tykke støvletter eller noe annet varmt, da slipper du å bli kald og å ødelegge pumpsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. desember 2009 #14 Del Skrevet 13. desember 2009 Eller ta taxi fra dør til dør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå