Gå til innhold

I kulde og snø: pumps til finkjolen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

skal på fest neste uke og julebord uken etter det. Cocktailkjolene er i boks, men jeg stresser med SKO. Jeg bor i Oslo og det har jo blitt kaldt ettrhvert, regner ikke med at de kommende ukene blir varmere, snarere det motsatte. I tillegg bor jeg nesten helt oppe ved nordmarka, så gjennom mye snø og is før jeg ved t-banen. Er pumps det eneste alternativet jeg har uansett vær? Har et par råflotte støvletter, skyhøye og spisse, men føler at det blir feil med cocktailkjolene. Vet virkelig ikke hvordan dette skal gå. Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal på fest neste uke og julebord uken etter det. Cocktailkjolene er i boks, men jeg stresser med SKO. Jeg bor i Oslo og det har jo blitt kaldt ettrhvert, regner ikke med at de kommende ukene blir varmere, snarere det motsatte. I tillegg bor jeg nesten helt oppe ved nordmarka, så gjennom mye snø og is før jeg ved t-banen. Er pumps det eneste alternativet jeg har uansett vær? Har et par råflotte støvletter, skyhøye og spisse, men føler at det blir feil med cocktailkjolene. Vet virkelig ikke hvordan dette skal gå. Noen synspunkter?

Løp til t-banen i noen småsko/ballerinas eller noe, og gjem dem i veska/ en pose før du går på festen. Woila, du ankommer festen i helt rene tørre pumps :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du? Er det garderobe der? Dersom det er garderobe dit du skal ville jeg tatt på med vintersko og hatt med pumpsene i en skopose. Når du kommer fram tar du på dem pumpsene, og setter vinterskoene i garderoben (ev. i en pose i garderoben).

Forøvrig synes jeg forslaget til Gjest var greit, men jeg vil tro du blir våt på beina. :)

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe kalosjer fra Swims som du kan ta utenpå penskoene, da vil du ikke blir våt, men kanskje kald?

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, reis i andre sko :) Så slipper du at penskoene blir ødelagt av fuktighet, veisalt osv. Er sjelden noe problem å få skiftet når man kommer fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute i går på julebord og tok buss til byen ferdig pyntet. Jeg brukte lange sorte leggvarmere og boots med snøring på turen både til og fra. Penskoene hadde jeg i veska. Var godt å holde seg varm og å gå i sko som ikke var glatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...