Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Er det noen som har vært på middelshavscruise og har noen erfaringer å dele? Min bestemor ønsker å ta meg med på cruise i sommer og vil at jeg skal finne cruise.
caroprins Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Er det noen som har vært på middelshavscruise og har noen erfaringer å dele? Min bestemor ønsker å ta meg med på cruise i sommer og vil at jeg skal finne cruise.
caroprins Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Var på middelhavscruise i sommer. Fra Barcelona med Voyager of the seas - Rccl. Det eneste som var dumt med det cruiset var at den fantastiske uken gikk alt for fort. Hadde gjerne snudd og blitt med en uke til jeg. Vi reiste med apollo fra gardemoen til Reus flyplass. Ble hentet med buss og fraktet direkte til kai i Barcelona. ble derfra geleidet videre av personalet i innsjekking. Vår rute gikk fra Barcelona- sjø- Napoli-Roma-Firenze-villa france,marceille og tilbake til Barcelona. Vi var med på turer hver dag og besøkte Pompei,Sorrento,Roma,Vatikanstaten,Firenze.Piza,Nice,Eze,Monaco ob marseille.Tilbudet var på totalt 102 utflukter som du kan være med selskapet eller du kan dra på egen hånd eller bare bli ombord å slappe av. Livet ombord er luksus.Fantasktisk mat,god service,flotte show,mye undeholdning - ja det er en verden for seg selv. Tips. om dere har mulighet så bestill lugar med balkong. det gjorde vi og hadde stor glede av den. Alder ombord - fra 2 år til 80. Når vi dro var det 63 forskjellige nasjoner blandt passasjerene deriblant 360 nordmenn. Av personalet var det 61 forskjellige nasjoner og kapteinen var norsk så vi fikk alle taler fra kapteien servert på norsk Vel dette var litt av min erfaring fra cruise. bare spør hvis det er noe du lurer på og som du nok har skjønt så anbefaler jeg cruislivet på det varmeste.
Cookiemonster Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Vi var hele familien på cruise i middelhavet i september med MSC Fantasia. Det var heeeelt suuupert, og skal definitivt gjøres igjen !!! Vi hadde en 7-dagers tur med utreise fra Barcelona til Marseille-Napoli-Genonva-Palermo-Tunisia-Palma Mallorca -Anbefales !!! :-)
Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Takk for svar. Dette høres jo supert ut. Greit å få anbefalninger på skip, er kanskje store forskjeller på de? Jeg tenkte å bestille fra Apollo. Satser på at det blir bra. Dersom det er flere som har erfaringer å dele, så mottas de med stor takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå