Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen tips? sånn at jeg IKKE får kviser ?..

og rense produkter som jeg kan bruke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve Shisheido Pureness serien? Hvis du går innom et parfymeri eller et apotek kan de hjelpe deg...

Skrevet

Enig med littleme. Shiseido sin Pureness serie er veldig god og vel verdt pengene. Hvis du synes det blir litt mye penger å bruke kan jeg også anbefale deg Sans Soucis sin clear skin serie.

Skrevet

dermalogica active moist i sammen med dermalogica special cleansing gel!

Skrevet

På Strawberrynet.com koster ikke Pureness serien så mye, jeg betalte mye mindre enn jeg pleier på flyplassen. Eneste man må passe på er å kjøpe de en og en, og ikke kjøpe noe over 200,- for det kan bli dyrt i tollen.

Gjest Mamma til ei jente
Skrevet

Babor "Young" et eller annet. For all der styr unna butikk kremer og gå til en hudpleier som kan fortelle deg litt om riktige produkter. Masse lykke til.

Skrevet
Babor "Young" et eller annet. For all der styr unna butikk kremer og gå til en hudpleier som kan fortelle deg litt om riktige produkter. Masse lykke til.

Enig med deg! Men nå finns det ikke "Young" lenger, så jeg ville anbefalt en som heter Pure fra BABOR- det er en krem for uren hud + rens: Cleansing Gel and Tonic 2in1 - også for uren hud. :) Enormt bra produkter! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...