Gjest Shock Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 https://www.ginatricot.com/#/product/27445329 Med enten ankelhøye "støvletter" med 8cm hel, eller knehøye støvletter med 10cm hel. Begge svarte. + nisselue Funker det til nissefest med jentegjeng? Skal ut på byen seinere, så vil ikke være for "nisse" ( Hvis ikke linken funker, gå på ginatricot.com -- > kolleksjon ---> kjoler og tunikaer ---> 12 rad nedover --> kjole nr 2 )
Glynis Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 I hvert fall ikke med 10 cm høye knestøvletter. Jeg synes du må være veldig liten og lav for å gå med en slik kjole, ellers funker den vel greit nok siden dere skal ut på byen etterpå. Men det blir litt tacky med trang kjole og høye knestøvletter sammen med jentegjengen. Hvorfor ikke være litt søt heller? Hvis du myker den opp med ankelstøvletter, sorte strømpebukser og nisselue + kler fasongen så synes jeg det blir fint.
Gjest Shock Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 I hvert fall ikke med 10 cm høye knestøvletter. Jeg synes du må være veldig liten og lav for å gå med en slik kjole, ellers funker den vel greit nok siden dere skal ut på byen etterpå. Men det blir litt tacky med trang kjole og høye knestøvletter sammen med jentegjengen. Hvorfor ikke være litt søt heller? Hvis du myker den opp med ankelstøvletter, sorte strømpebukser og nisselue + kler fasongen så synes jeg det blir fint. er 1.60 og veier 50kg. Så er ikke så veldig stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå