Gå til innhold

Gavetips til gutt -en på tre og en baby.

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp søkes!
Skrevet

Hei, vet det er mange tråder som likner -men er passe stressa og finner ikke svar på akkurat dette...

Har noen av dere der ute, gjerne barneforeldre -tips?

Gutt tre år -gave? Ikke mer enn trehundre, men gjerne under. Hvis dere sier bøker ønsker jeg veldig gjerne KONKRETE titler...

Samme til babygutt, to mndr ca. Bare en liten gave, foreldrene får jo og ikke lenge siden stor fødselsgave, så..

Gjerne butikker også -er i Oslo.

1000 takk!

Kvinneguiden er topp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerne klær; barn har ofte så mye leker...

Som mor kjøper jeg gjerne "billige" forbruksklær, på Cubus, H&M osv. Synes det er veldig morsomt å få noe "skikkelig".

F eks, jeg kjøper kanskje votter på Cubus til 60 kr,- men synes det er kjempekjekt at ungene får Hestravotter fra sportsbutikken som koster 200. Skjønner du?

Eller en bra lue, morsom strømpebukse, sengesett med morsomt motiv. Jeg kjøper ikke "Cars-sengetøy" til gutten min f eks, han fikk bruke det vanlige sengetøyet da han fikk stor dyne. Så det er morsomt hvis han får det i gave.

Skrevet (endret)

Kanskje en alfabet- eller tallplakat som kan henge på barnerommet?

Se her: Snøstorm eller her (se i spalten til høyre).

Endret av wok
Skrevet

Er ikke denne tråden på Julen 2009 også?? :klø:

Skrevet
Kanskje en alfabet- eller tallplakat som kan henge på barnerommet?

Se her: Snøstorm eller her (se i spalten til høyre).

Tusen takk wok!! Da har jeg bestilt tre alfabetplakater :D

Skrevet

Jeg har gutt på tre pluss baby. Tips til 3-åringen:

-Bøker: Eventyrbøker (ala korte eventyr som Bukkene Bruse, Pannekaka, Gullhår), Pulverheksa, Elias, Emil etc

-Leker: Barne-snøskuffe, Duplo, puslespill med store brikker (men ikke sånn "putte"-puslespill)

Baby: Klær! Rangler eller stable/putteleker, alt etter hvoir stor han er nå (han har sikkert mye leker etter storebror, så klær er sikkert ok)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...