Gå til innhold

Gavetips til gutt tre år? Og babygutt...

Anbefalte innlegg

Gjest GUTTEGAVER
Skrevet

Hei, vet det er mange tråder som likner -men er passe stressa og finner ikke svar på akkurat dette...

Har noen av dere der ute, gjerne barneforeldre -tips?

Gutt tre år -gave? Ikke mer enn trehundre, men gjerne under. Hvis dere sier bøker ønsker jeg veldig gjerne KONKRETE titler...

Samme til babygutt, to mndr ca. Bare en liten gave, foreldrene får jo og ikke lenge siden stor fødselsgave, så..

Gjerne butikker også -er i Oslo.

1000 takk!

Kvinneguiden er topp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt tre år: Brio togbane eller Duplo? Koster nærmere 250 enn 300.

Baby: ullbody str 60(62) eller 70(68). Mellom 100 og 130kr (fra Reflex, Cubus, Joha f.eks)

Skrevet

Gutt 3 år: Biler! Du kan sjekke med foreldrene om han har noen favoritter, men Lynet Mcqueen (fra filmen biler) ser ut til å være populært hos både små og store gutter. Min gutt som snart blir 3 elsker også Rorri racerbil. Ellers er traktorer, lastebiler osv en stor hit. Om bøker er serien om "lille ugle" populære hos oss. Anbefaler de katonerte (kan jo være at lillebror også skal bruke dem), men han er egentlig stor nok til vanlige bøker også. Vi har også begynt med Albert Åberg nå, de er passe lange på senga.

Kanskje en rangle til babyen? Ellers er klær greit, det er jo også lett å bytte dersom de har nok.

Skrevet

Til den 3 år gamle gutten, puslespill, tegnesaker eller biler som allerede er nevnt, er jo også veldig populært hos de fleste :goodbye:

Skrevet

Til min gutt på 3 år ønsker jeg ham bøker (Ludde, Thomas og Emma osv. Spør evt. i bokhandelen, de har mange gode titler som jeg ikke kommer på akkurat nå), deler til Brio togsettet hans, deler eller sett til Duplo (store lego), lydbøker/cd med barnemusikk, puslespill, lotto, ullundertøy, basisklær til barnehage, ullsokker.

Til babyen blir det ullundertøy, strømpebukser, bodyer, ullsokker, nattøy (mao basistøy) + evt en god, MYK bamse eller kosedyr. Noen barn er ikke interessert i dette, men eldstemann hadde en elsket pingvin som han knyttet seg veldig til og den har vært god støtte både ved overnatting borte hos andre, under barnehagestart osv. Enkle peke/tittebøker kan også være en ide.

Hva med å spørre foreldrene? Jeg blir veldig glad om noen spør hva jeg ønsker til barna og pleier å foreslå gaver fra 50lappen opp til 4-500 hundre slik at giver har et godt spenn å ta fra :)

Skrevet

Jeg spør gjerne betjeningen i en lekebutikk. Jeg gjorde det da min meget aktive (litt gutteaktige) niese var rundt 3 år og fikk tips om å kjøpe byggeklosser. De hadde en stooor boks med klosser til en rimelig pris og gaven ble meget vel mottatt. :)

Skrevet

Til treåring: duplo, puslespill, tegnesaker, malesaker, leire, biler... :)

Skrevet

Duplo

Brio-tog

Bøker (Karsten og Petra bøkene er kjempesuksess her i huset)

Ulltøy (feks fra Jul i svingen kolleksjonen til Janus)

Klassiske lydbøker som feks Kardemomme by eler Hakkebakkeskogen

Skrevet

3 åring: som nevnt Lynet McQueen bil, gjerne også filmen. Elias filmene er også svært populære her. Brannbil med vannslange, parkeringsgarasje med bensinstasjon i første etg (BR leker), Traktor med tillhenger. Massevis av bøker for barn da. Også spill. Male-/tegnesaker, leire osv. For en treåring er også ullklær kjekt å ha.

Baby: ULL!!!!

Skrevet

Babygutten: Ullklær! Kommer alltid godt med. Og andre klær er jo også "forbruksvare" :) Bodyer er populært her i huset :)

3-åringen: Duplo, biler, togbane... Vi kjøpte rompeakebrett til broren til guddattra vår, bare for å kjøpe en liten ting, kosta vel 50 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...