Gjest brillejenta Skrevet 6. desember 2009 #1 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei og hopp alle dere der ute! Håper det er noe dere kan hjelpe meg med. Syntes vintage briller er utrolig kult! Problemet er at jeg bare finner de uten styrke! Noen som vet om et sted man kan få kjøpt de kule brillene med styrke? Håper noen der ute vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 6. desember 2009 #2 Del Skrevet 6. desember 2009 Vet ikke helt, men tror Krogh optikk har noen i vintage-stil. Det kan jo være verdt å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 6. desember 2009 #3 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Henger meg på! digger slike 70-talls formede briller! men hos opptikker finner jeg bare sånne kjedelige "mote" briller slike vil jeg ha!! Endret 6. desember 2009 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 6. desember 2009 #4 Del Skrevet 6. desember 2009 Asos.com har noen. 8D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 6. desember 2009 #5 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) men de går det vel ikke an å sette skikkelige glass i? Endret 6. desember 2009 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 6. desember 2009 #6 Del Skrevet 6. desember 2009 Så ikke at du var på jakt etter briller med styrke, jeg. Vel, det skal være mulig å stikke til en optiker og be ham/henne fikse glass til innfatningene dine selv om de ikke er kjøpt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 6. desember 2009 #7 Del Skrevet 6. desember 2009 det skal jeg sannelig spørre om! men jeg tviler litt, siden kvaliteten ofte ikke er like bra på liksom briller, og om man fr satt inn glass blir det veldig dyrt om innfattningene ikke holder serlig lenge.. :S Ja, jeg er problemorientert hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 6. desember 2009 #8 Del Skrevet 6. desember 2009 det skal jeg sannelig spørre om! men jeg tviler litt, siden kvaliteten ofte ikke er like bra på liksom briller, og om man fr satt inn glass blir det veldig dyrt om innfattningene ikke holder serlig lenge.. :S Ja, jeg er problemorientert heheNeida, Wayfarer har rimelig greie innfatninger, og glassene er ikke umulige å få tak i hverken med eller uten styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 6. desember 2009 #9 Del Skrevet 6. desember 2009 Hmm..jeg får ta meg en tur å høre da! det hadde vert kjempekult om de hadde sagt ja til det :) jeg gidder hvertfall ikke kjøpe dyre infattninger som i tilleg er stygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 7. desember 2009 #10 Del Skrevet 7. desember 2009 Vet ikke om dette er til hjelp, men jeg svarer i allefall... Jeg kjøpte solbriller på Otticanet.com, og der får man med glass inkludert i prisen hvis man har opp til +/- 4. Kjøpte Wayfarer solbriller til 581 kr, som jeg leverte til optiker her og fikk satt inn brilleglass. Wayfarer modellen har også en brillemodell, men den er 300 kr dyrere. Iflg. Otticanet er det ingen forskjell på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 7. desember 2009 #11 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg fant noen kule! Briller Gjenstår bare å se om kvaliteten er bra slik at jeg kan ha dyre brilleglass i de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brillejenta Skrevet 14. desember 2009 #12 Del Skrevet 14. desember 2009 Ollala, fant wayfarer lesebriller! Her er de :D De fåes både i brune og sorte, men ikke like mange forskjellige styrker i de sorte. Var ikke så dyre heller! 145 for et par. Vet ikke hvordan kvaliteten er på de, men det finner jeg vel ut når du hentes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 14. desember 2009 #13 Del Skrevet 14. desember 2009 Sjekk vintage seksjonen på etsy.com, der har de utrolig masse kult! de fleste sender internasjonalt og aksepterer paypal. Sjekk disse: Vintage Dior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå