Gjest LonelyAngel Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 (endret) Kan denne metoden brukes for å få shippet til norge? United States Postal Service First Class Mail International Package $4.37 Endret 6. desember 2009 av LonelyAngel
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 det er ikke mulig å velge de kittene lengre. nå er det ferdig valgte kit istedenfor, under try me free. du kan velge ett av disse kittene gratis.
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 det er ikke mulig å velge de kittene lengre. nå er det ferdig valgte kit istedenfor, under try me free. du kan velge ett av disse kittene gratis. Oki, det forklarte saken Så jeg må enten velge mineral foundation eller rouge pakke?
Gjest Sandbekken Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Er det ikke slik at du må bestille noe for å få det kitet? betal heller litt for prøvene du, da får du jo teste det du vil, det koster ikke mye, og det er masse oppi prøveboksene
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Takk Jeg skal kjøpe en mineral foundation børste. Og så får jeg gratis foundation kit med Nå er det store spørsmålet!! Det står velg en av disse shippingene: 1. United States Postal Service First Class Mail International Package $4.37 2. Federal Express (FedEx) International Economy $31.18 Kan jeg bruke nr. 1 til Norge :S ?
vesla86 Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 1. United States Postal Service First Class Mail International Package $4.37 Ja, det kan du
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 (endret) Ja, det kan du Oki, måtte bare være 100% sikker Da kjøper jeg da Det var jo typisk!!! Klarer ikke betale med Visa. Det kommer opp feil melding.. Endret 6. desember 2009 av LonelyAngel
Gjest Sandbekken Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 har du tasta alt rett? hva står i feilmeldingen?
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 har du tasta alt rett? hva står i feilmeldingen? Klarte det med mamma sitt Master card:). Men det var trukket 100 kr fra mitt kort. Ble jeg også trukket nå? :S
Gjest Sandbekken Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 hmm.. så rart! trakk de fra både ditt og moren din sitt kort?? hvis det ha skjedd hadde jeg sendt mail til kundeservice, fortere jo bedre, for de er treige med å svare der
Yougogirl Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Sjekk om beløpet er trekt eller bare reservert.
Gjest LonelyAngel Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 Sjekk om beløpet er trekt eller bare reservert. Det er reservert. Det betyr vel at det blir trekt de neste dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå