Gå til innhold

Strømper hvor kanten vises

Gjest Prippen?

Anbefalte innlegg

Gjest Prippen?

Var på julebord med jobben på et hotell i utkanten av byn. Folk var pyntet og stilige. Selv hadde jeg den lille sorte med noen nydelige MarcJacobs sko. Siden den er litt kort hadde jeg strømpebuksr denne gangen. Men et par av jentene på kontoret hadde tydeligvis valgt stayups, og når de satt viste neste hele blondekanten. Vet ikke om det var andre enn meg som la veldig merke til det, men jeg synes det er litt "tacky". LItt på samme måte som at stringen vises over bukselinningen om dere forstår.

Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke jeg spesielt god greie på slikt, for jeg har nesten aldri brukt stayups. Men min umiddelbare tanke ville nok vært at det ser tacky ut, ja. Selv ville jeg aldri turt å gå slik. Ville nok febrilsk dratt kjolen ned mens jeg satt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven
Jeg synes egentlig også det ser tacky ut, men jeg har fått med meg at det er visst en ny trend. Hofteholdere skal vises.

Huff.. Ja, såg bilder av dama til ein kompis som hadde fest, som man kunne se veldig mye av hofteholderen stikke ut fra under skjørtet. Såg ikkje akkurat fint ut, såg faktisk ganske så horete ut egentlig. Fysj..

Men altså, at strømpekanten viser kan være litt sexy når man gjør det med vilje foran noen man vil forføre. Men i den settingen du sier, da syns eg det blir litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på julebord med jobben på et hotell i utkanten av byn. Folk var pyntet og stilige. Selv hadde jeg den lille sorte med noen nydelige MarcJacobs sko. Siden den er litt kort hadde jeg strømpebuksr denne gangen. Men et par av jentene på kontoret hadde tydeligvis valgt stayups, og når de satt viste neste hele blondekanten. Vet ikke om det var andre enn meg som la veldig merke til det, men jeg synes det er litt "tacky". LItt på samme måte som at stringen vises over bukselinningen om dere forstår.

Enig?

:fnise: Skal på julebord i kveld og har nettopp vært ute og kjøpt strømpebukser fordi stay-ups kanten viste da jeg prøvde kjolen i går kveld. Jeg hadde nok ikke følt meg komfortabel om jeg hele tiden måtte sitte og dra i kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømper/stayups har jeg aldri skjønt poenget med uansett. Det er da mye mer delikat med strømpebukse. Høres litt ulekkert ut med kanten som vises ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Stocking lover_*

Å vise en strømpekant nedenfor skjørtekanten er utrolig sexy. Så her er det jo opp til dere damer hva dere ønsker.

Jeg må være så ærlig at jeg virkelig håper dette er en mote som slår an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, damer. Dere liker det ikke, og det er utfordrende, ergo er det horete. Jeg er imponert over evnen deres til å ressonere. Selv synes jeg ikke det er en mote verdt å følge, men det er fordi jeg liker at undertøyet mitt (og ja, jeg regner strømpeholdere som undertøy) skal være eksklusivt for kjæresten min. Men å kalle noen horete på grunnlag av om strømeholderen/stay-up-kanten deres viser? Jenter er jenter verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bittelitt strømpekant kan jo være sexy, men det er penest om det ikke vises for mye.

Er det horete om noe av BHen vises også eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nesten alltid stay-ups eller strømper til hofteholder, men passer alltid på at kanten ikke kan vises. Da tar jeg heller ei strømpebukse.

Av samme grunn bruker jeg evt ei strømpebukse uten forsterkning på lårene som vises.

Om det er tacky om kanten likevel vises...? Tja. kommer litt an på settingen. Har en kollega på jobb hvor jeg ved et par anledninger har registrert at kanten vises når hun sitter. Synes det kanskje er litt rart. Om kanten ellers skulle vises f eks på byen tror jeg neppe jeg hadde reagert på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker alltid stay-ups jeg da :sjenert: Mye mer behagelig enn strømpebukser som ruller eller trykker på magen. Så FØLER jeg meg flott og min kjære liker det godt ;) Å flashe blondekanten skjønner jeg ikke vitsen med,men det er ikke min sak hva andre jenter foretrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en av disse som synes dette ser horete ut. Ser det ble stilt spørsmål til å kalle det horete, for min del har det noe med at ting som før det ble på mote, var noe du stort sett bare så på horer, kan oppfattes som horete selv om det kommer på mote.

Lårhøye, shiny støvletter med skyhøy hæl ser jeg på på samme måte. Det kan være så in det bare vil, og jeg skjønner også at det som bruker det idag ikke trenger å være horer, men for meg SER det altså horete ut likevel.

Horete: noe man ikke så på andre en horer, før det ble in.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Ludmila
Jeg er også en av disse som synes dette ser horete ut. Ser det ble stilt spørsmål til å kalle det horete, for min del har det noe med at ting som før det ble på mote, var noe du stort sett bare så på horer, kan oppfattes som horete selv om det kommer på mote.

Lårhøye, shiny støvletter med skyhøy hæl ser jeg på på samme måte. Det kan være så in det bare vil, og jeg skjønner også at det som bruker det idag ikke trenger å være horer, men for meg SER det altså horete ut likevel.

Horete: noe man ikke så på andre en horer, før det ble in.

Ja vi er nok forskjellige. Jeg synes det er uhyre pirrende å kombinere strømper med miniskjørt slik at kanten kan synes når jeg setter meg og legger det ene benet over det andre. Får mange kåte blikk, men også en del småsure blikk fra andre jenter. Misunnelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...