Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 noen som kan anbefale en god consealer? huden min blir sikkelig matt av de fleste, så den må være litt fet. og øyenskyggene bare glir av, og de fleste får øynene mine til å se sikkelig tunge ut.. noen som har noe tips til dette?
Sol&Måne Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Lancôme flash retouch er en genial concealer; den eneste jeg bruker, så den kan anbefales. Denne får du kjøpt i vanlige parfymerier til ca. 250 kr. Ellers får du den sikkert noe billigere på internett også... Når det gjelder øyenskygge som ikke sitter på plass kan du prøve enten å ta på et tynt lag concealer og pudder før du tar på øyenskygge, altså som en base for sminken, ellers kan du prøve en primer, der har jeg ikke så mange produktanbefalinger, da concealer + pudder funker veldig bra for meg, men jeg har hørt at Guerlain og Urban Decay har gode primere til øyelokket. Dersom skyggene får øynene dine til å se tunge ut kan det være at du bruker feil farger, eller legger dem på feil. jeg ville anbefalt deg å bruke en naturlig lys farge på hele øyelokket, og kun bruke mørke skygger langs globallinjen, konsentrert i ytterste kant på lokket, det kan kanskje hjelpe. Du kan også legge litt lys (skimrende) skygge i øyekroken, noe som kan hjelpe med å åpne øynene dine litt ekstra, den samme skyggen kan du også legge litt av under øyenbrynet, og øynene vil da se mindre tunge ut. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå