Gå til innhold

Str på Levisbukse til barn/baby

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Noen som vet hvordan Levisbukser til barn er i str? Skal bestille på nett og er veldig usikker på størrelsen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet hvordan Levisbukser til barn er i str? Skal bestille på nett og er veldig usikker på størrelsen!

:fnise:

Finnes det levis til babyer? :skratte:

Skrevet
:fnise:

Finnes det levis til babyer? :skratte:

Ja, det finnes. Men at noen gidder å bruke penger på det... Jaja, hver sin lyst!

Skrevet

Ikke rart ungene blir merkebevisst tidlig...

Skrevet
Ja, det finnes. Men at noen gidder å bruke penger på det... Jaja, hver sin lyst!

For ikke å snakke om at det må være ubehagelig for babyen! Babyer skal jo ha myke, lette plagg som de kan røre seg i.

Skrevet

Man ifører ikke baby i levis. har aldri sett det,men sett til litt større enn baby, og syns ikke det kler en baby.

hadde jeg fått levis til baby,så ville det ikke bli brukt. kansje du ikke har barn selv,siden du er inne på tanken

Skrevet
Man ifører ikke baby i levis. har aldri sett det,men sett til litt større enn baby, og syns ikke det kler en baby.

hadde jeg fått levis til baby,så ville det ikke bli brukt. kansje du ikke har barn selv,siden du er inne på tanken

Niesa mi hadde levisbukse, husker den var veldig søt. Jeg husker ikke så godt hvordan den var i størrelsen, men tror den var i størrelse 9mnd eller noe sånt og at hun brukte den til hun var mye eldre enn det. Jeg tror du kan ta utgangspunkt i at de er litt store i størrelsen, men avhenger jo av størrelsen på babyen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...