Gå til innhold

Luciafeiring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som vet om man kan få kjøpt en fin luciadrakt? Evt. hva man kan bruke for å bli en lucia.

Hva bruker dere til barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på enten cubus eller kappahl skal det være en lang hvit luciakjole til rundt 149, mener jeg. Kjøpte slik når min datter begynte på skolen, men i barnehagen gikk det i det jeg fant, som en hvit kjorte, hvit laken, i naturbarnehagen gikk hun ute med et hvit ullpledd rundt seg bare :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mange bruker bare en hvit skjorte/bluse som tilhører mor eller far. Med en glitterremse rundt magen, blir det så fint atte.

Skrevet

stor hvit skjorte, eller hvitt laken som man klipper hull til hodet i, og knyter et bånd rundt livet.

Skrevet
stor hvit skjorte, eller hvitt laken som man klipper hull til hodet i, og knyter et bånd rundt livet.

Og pøs for all del på med glitter, så har du det i boks :jepp:

Skrevet
Mange bruker bare en hvit skjorte/bluse som tilhører mor eller far. Med en glitterremse rundt magen, blir det så fint atte.

Dette brukte jeg. Hadde helt glemt det :fnise:

Skrevet

OK, takk for svar.

Skrevet
Hei

Noen som vet om man kan få kjøpt en fin luciadrakt? Evt. hva man kan bruke for å bli en lucia.

Hva bruker dere til barna?

Jeg kjøpte på kappahl rett og slett fordi de eneste hvite skjortene vi har i hus er bunadskjorta mi og pappans smoingskjorte:) Men kjolen er fin, den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...