Gjest stresset Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Hei, jeg har ex phil eksamen på tirsdag og trenger svar på et par spørsmål. Dette er det tørreste og kjedeligeste faget jeg har vært borti så all hjelp setter jeg veldig stort pris på. Vil helst ha presise og korte svar. 1. Årsakssammenheng: Aristoteles, Platon og Descartes. 2. Kants syn på sjelen. 3. Hva ligger i Kants anskuelsesformer? 4. Hvorfor er syntetisk apriori så viktig for Kant? 5. På hvilket grunnlag bryter Singer selv med antroposentrisk etikk? Tuuuuuuuuusen takk.
bresså21 Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 ey, har du seminar eller skoleeksamensmodell?
Gjest Illiya Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Kan du ikke bare lese pensum :gjeiper: Enig, du bør faktisk gjøre jobben selv. Ville du forresten stolt på hva andre sa til deg her? Tenk om noen hadde litt peil, men surret ting sammen, og presenterte det som en sannhet?
Gjest Gjest_stressa_* Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 jeg har lest sååå mye pensum sm d går ann..spm jg stilte var de jg ik helt forstod..men men..takk. har selvstudium. nå er jg bare enda mer stressa. Bye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå