Gjest Cipheria Skrevet 10. desember 2009 #61 Del Skrevet 10. desember 2009 Ville det ikkje vere meir egoistisk å gå etter eigenskapar ein har praktisk nytte av? Å gå etter eigenskapane som tilfredsstiller MEG. Omsorgsfull, snill og den slags. Eigentleg syns eg innvendingane er tåpelege. Ja, nokon går etter overflatiske verdiar, andre ikkje. Vi har heller ingen fasit på kva som er overflatiske verdiar. Og strengt tatt, dersom to finner kvarandre pga overflatiske verdiar, kvifor skulle det plage "oss andre"? For øvrig begynner det å bli plagsomt med den konstante pirkinga med ein gong ei dame på forumet viser "negative" sider. Sjølv om det er berre 1 av 20, så skal det eine døme dras fram og vere bevis på at kvinner er dritt, mindreverdige og berre går etter mannfolka portrettert i se & hør. Sak, ikkje person, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. desember 2009 #62 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Ja enig det ! Jeg kan tenke slik også , akkurat som han kan .Men det nytter ikke å bli såret over menneskets sanne natur ...Slik som han søkk- rike neger kjendisen jeg leste om i avisen - som uttalte at han ikke ville ha dame - forde alle var bare golddiggers og ute etter penga hannes mente han : ) Stakkars fyr ..have a nice life .Dit han ender opp til slutt ( døden ) - får han ingen penger med seg i grava : ) Må da være bedre å kose seg å ha noen å bruke pengene på mens man lever - enn å sitte mutters alene å vokte pengesekken sin til man går i grava . Virkelig kjedelig å bortkastet liv mener jeg .Utvalgskriteria for partnervalg o.l . Er ofte overfladisk . Jeg er forsåvidt enig med deg i det du skriver her. Men det er jo ingen god følelse å vite at dama er sammen med meg bare fordi jeg har penger. Hvis pengene og materielle goder er det viktigste kriteriet for partnervalg så er det noe feil. Akkurat som hvis damas utseende er det viktigste kriteriet mitt. Hadde ikke du syns det var litt dumt hvis det eneste du ble verdsatt for var utseendet og kroppen din? Ellers er det jo en del som har tatt med seg verdisakene i grava oppigjennom tidene. Men det har nok stort sett vist seg at de ligger igjen der helt til noen har kommet og røvet det Endret 10. desember 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. desember 2009 #63 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg mener motsatt, er det noe jeg virkelig får praktisk nytte av så er det mannens humor! Er jo ikke alltid man er flink til å fortelle vitser selv om man har god humor da vettu Endret 10. desember 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. desember 2009 #64 Del Skrevet 10. desember 2009 For øvrig begynner det å bli plagsomt med den konstante pirkinga med ein gong ei dame på forumet viser "negative" sider. Sjølv om det er berre 1 av 20, så skal det eine døme dras fram og vere bevis på at kvinner er dritt, mindreverdige og berre går etter mannfolka portrettert i se & hør. Sak, ikkje person, takk! Egoisme i mannfolk er ikke noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 11. desember 2009 #65 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg er forsåvidt enig med deg i det du skriver her. Men det er jo ingen god følelse å vite at dama er sammen med meg bare fordi jeg har penger. Hvis pengene og materielle goder er det viktigste kriteriet for partnervalg så er det noe feil. Akkurat som hvis damas utseende er det viktigste kriteriet mitt. Hadde ikke du syns det var litt dumt hvis det eneste du ble verdsatt for var utseendet og kroppen din? Ellers er det jo en del som har tatt med seg verdisakene i grava oppigjennom tidene. Men det har nok stort sett vist seg at de ligger igjen der helt til noen har kommet og røvet det Faktisk opplever mange attraktive kvinner at de kunn blir verdsatt for utseendet og kroppen sin av menn , noe som kan føles som " utnytting " og veldig overfladisk .Forde man er inteligent nok til å forstå at man ikke ville blitt behandlet like bra - om man ikke så skikkelig bra ut som nå . Menn er utrolig overfladiske selv . De ser ofte heller ikke menneske bak den " kroppen og det utseendet " men dømmer deg raskt slik og slik .Mange damer er fullstendig klar over at hadde de ikke sett ut slik de gjør - ville ikke menn vist dem like mye oppmerksomhet og vennlighet . Eks når menn ikke vil være sosiale med kvinner , ha gode samtaler og virke oppriktig intrisert i deg som menneske og person ... Men heller vil kjøpe sexy undertøy til deg i gave - o.l , eller bruke deg som gratis hushjelp og kokk . Er det da så galt at kvinner forventer å få noe tilbake fra menn ? NB ! Det går fint an å sette pris på mannen for den han er - samtidig som man nyter en romsligere økonomi - forde han tjener extra godt . At han har god økonomi og tjener fett - betyr ikke at man ikke kan " elske han oppriktig og ekte " - det ene utelukker ikke det andre . Kvinner som velger menn som er " gode forsørgere " er faktisk ansvarsfulle , kloke og bedre egnet som mødre - forde de tenker på sine kanskje fremtidige avkoms muligheter og levevilkår . Som ville lidet og fått en utrygg og kanskje vanskelig oppvekst om deres far var en forfylla , fattig boms ... Så ofte er det ikke penger til seg selv å sitt eget luxus-forbruk det handler om - når man som kvinne ser etter menn med gode inntekter . Det handler mer om trygghet vil jeg tro . God økonomi føler kvinner er trygghet - rett og slett . Noe vi er avhengig av skal vi orke få barn med den mannen . Jeg kommer ikke til å få barn i det hele tatt - om jeg ikke finner en mann med meget, meget gode inntekter og som virker skikket til å være en god forsørger . Da dropper jeg heller å få barn . Det frister meg ikke å føde frem " fattig barn " til verden jeg kanskje alene må forsørge .Et slik liv ønsker jeg ikke selv .Da er det bedre å ikke få barn . Trygghet er det essensielle i dette valget .Og PENGER , PENGER , PENGER - representerer trygghet for meg . Uansett er jeg så lekker , pen og vakker - at er ingen problem å skafffe seg en mann med høy inntekt - når jeg ønsker og er klar for det.....men da har jeg nok fått " seriøse verpeplaner " i tankene - før jeg gjør det .Er fortsatt såpass ung at jeg orker ikke stresse med det enda .Men tilbuder har jeg mange av . Føler faktisk mange menn virker " desperate " etter å få barn med meg ... Ja de prater om barn på t.o.m 1 date .. .Er så utrolig mange gifteklare menn rundt 30 - 40 - 50 nå ....Har aldri vært så ettertraktet som kvinne på kjøttmarkedet - før jeg bikket 30 . Da ville " alle " aldersgrupper ha meg ...og mange RIKE menn flørter .Men de er gjerne litt eldre - jeg ser de mer som " feste venner " ...jeg tilfeldig møter .Men noen litt eldre - er absolutt kjekke om de holder seg noenlunde bra : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sancha Skrevet 11. desember 2009 #66 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er mye snakk om hvilke egenskaper som er viktig hos en potensiell mann. Ble derfor nysgjerrig og lurer på følgene: Ranger disse egenskapene fr 1 til 10 der 1 er viktigst og 10 minst viktig. 1. Utseende og klesstil 2. Humor 3. Penger, inntekt og materielle goder 4. Veltrent kropp 5. Sjarmerende og flørtende væremåte 6. Utdannelse 7. Snillhet/ godhet 8. Type yrke 9. Intelligens og kunnskap(praktisk og teoretisk) 10. God til kyssing, kos og sex. Tja...tenke... vil ikke rangere helt hundre prosent her, men ca vil jeg si: 1. Intelligens/intellektuell/interessant 2. Utseendet/pen 3. Humor/spennende 4. Sjarmerende 5. Snill/god/smart 6. God til kyss,kos,sex og nærhet Utdanning, yrke økonomi: Jeg kunne levd i en campingvogn. Faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. desember 2009 #67 Del Skrevet 11. desember 2009 Er jo ikke alltid man er flink til å fortelle vitser selv om man har god humor da vettu *finner fram te-skje* For meg er det viktig at mannen har god humor og godt humør. Det har ingenting med vitsefortelling å gjøre. Det handler om at man kan se det morsomme og absurde i vanskelige situasjoner, le sammen midt i en krangel, ta det med godt humør og en spøk når ting ikke går akkurat som en har tenkt og generelt ha et avslappet forhold til livet og dets utfordringer. Dette betyr ikke at man ikke ser på det dype i ting, men at man gjør det med akkurat nok glimt i øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 11. desember 2009 #68 Del Skrevet 11. desember 2009 KateW: Pisser på et strømgjerde i medvind i nedoverbakke! Part II Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. desember 2009 #69 Del Skrevet 11. desember 2009 Faktisk opplever mange attraktive kvinner at de kunn blir verdsatt for utseendet og kroppen sin av menn , noe som kan føles som " utnytting " og veldig overfladisk .Forde man er inteligent nok til å forstå at man ikke ville blitt behandlet like bra - om man ikke så skikkelig bra ut som nå . Menn er utrolig overfladiske selv . De ser ofte heller ikke menneske bak den " kroppen og det utseendet " men dømmer deg raskt slik og slik .Mange damer er fullstendig klar over at hadde de ikke sett ut slik de gjør - ville ikke menn vist dem like mye oppmerksomhet og vennlighet . Eks når menn ikke vil være sosiale med kvinner , ha gode samtaler og virke oppriktig intrisert i deg som menneske og person ... Men heller vil kjøpe sexy undertøy til deg i gave - o.l , eller bruke deg som gratis hushjelp og kokk . Er det da så galt at kvinner forventer å få noe tilbake fra menn ? Dette stemmer sikkert bra, men burde ikke da slike kvinner innse dette og ta konsekvensene av det? Altså finne seg en mann med mindre overfladiske verdier. Problemet er selvfølgelig at dette fort innebærer en mann med "dårligere" utseende, status og økonomi. Kvinner som velger menn som er " gode forsørgere " er faktisk ansvarsfulle , kloke og bedre egnet som mødre - forde de tenker på sine kanskje fremtidige avkoms muligheter og levevilkår . Som ville lidet og fått en utrygg og kanskje vanskelig oppvekst om deres far var en forfylla , fattig boms ... Så ofte er det ikke penger til seg selv å sitt eget luxus-forbruk det handler om - når man som kvinne ser etter menn med gode inntekter . Det handler mer om trygghet vil jeg tro . God økonomi føler kvinner er trygghet - rett og slett . Noe vi er avhengig av skal vi orke få barn med den mannen . Ja, de fleste kvinner faller sikkert innenfor denne kategorien. I hvert fall etter passerte 30 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. desember 2009 #70 Del Skrevet 11. desember 2009 KateW: Pisser på et strømgjerde i medvind i nedoverbakke! Part II Skal du ha Spænk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. desember 2009 #71 Del Skrevet 11. desember 2009 KateW: Pisser på et strømgjerde i medvind i nedoverbakke! Part II Part II? Part II this month, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. desember 2009 #72 Del Skrevet 11. desember 2009 Mens jeg derimot. JEG har blitt en jævel på å neglisjere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. desember 2009 #73 Del Skrevet 11. desember 2009 Hilde? :streng: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. desember 2009 #74 Del Skrevet 11. desember 2009 Hilde? :streng: Benytt anledningen og ta lærdom nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. desember 2009 #75 Del Skrevet 11. desember 2009 *finner fram te-skje* For meg er det viktig at mannen har god humor og godt humør. Det har ingenting med vitsefortelling å gjøre. Det handler om at man kan se det morsomme og absurde i vanskelige situasjoner, le sammen midt i en krangel, ta det med godt humør og en spøk når ting ikke går akkurat som en har tenkt og generelt ha et avslappet forhold til livet og dets utfordringer. Dette betyr ikke at man ikke ser på det dype i ting, men at man gjør det med akkurat nok glimt i øyet. Some things in life are bad They can really make you mad Other things just make you swear and curse. When you're chewing on life's gristle Don't grumble, give a whistle And this'll help things turn out for the best... If life seems jolly rotten There's something you've forgotten And that's to laugh and smile and dance and sing. When you're feeling in the dumps Don't be silly chumps Just purse your lips and whistle - that's the thing. For life is quite absurd And death's the final word You must always face the curtain with a bow. Forget about your sin - give the audience a grin Enjoy it - it's your last chance anyhow. Life's a piece of shit When you look at it Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show Keep 'em laughing as you go Just remember that the last laugh is on you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. desember 2009 #76 Del Skrevet 11. desember 2009 Du, min venn har ikke kompetanse, humor eller innsikt til å sitere Eric Idle / Monty Python! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. desember 2009 #77 Del Skrevet 11. desember 2009 Benytt anledningen og ta lærdom nå! Øhm, hvem JEG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. desember 2009 #78 Del Skrevet 11. desember 2009 Øhm, hvem JEG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. desember 2009 #79 Del Skrevet 11. desember 2009 Du, min venn har ikke kompetanse, humor eller innsikt til å sitere Eric Idle / Monty Python! Tja, det kommer sikkert mer dritt fremover hvis jeg kjenner livet rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. desember 2009 #80 Del Skrevet 11. desember 2009 Tja, det kommer sikkert mer dritt fremover hvis jeg kjenner livet rett. Gjentar den over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå