Gå til innhold

Hvilke av disse egenskapene setter

Gjest Gjest_Terje_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

1. Snillhet/godhet

2. God til kyssing, kos og sex.

3. Humor

4. Intelligens og kunnskap

5. Veltrent kropp

6. Utdannelse

7. Utseende og klesstil

8. Sjarmrende og flørtede væremåte

9. Penger, inntekt og materielle goder.

10. Type yrke.

veltrent kropp mener jeg da, at kroppen er i form, som fører til mye berdre og lengre sex :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Humor

1. God til kyssing, kos og sex.

1. Snillhet/godhet

1. Intelligens og kunnskap (praktisk og teoretisk)

10. Utseende og klesstil

10. Sjarmerende og flørtende væremåte

10. Utdannelse

10. Type yrke

10. Veltrent kropp.

10. Penger, inntekt og materielle goder.

Ca sånn er min liste ut, de fire øverste må være på plass, selv om jeg er en smule uenig i noen av ordvalgene. Jeg må syns han er kjekk, men hva slags klær han går i gir jeg blaffen i, så lenge han ikke fryser eller blotter seg nevneverdig for andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe naiv problemstilling dette. Alle vet da at det er all verdens forskjell mellom hva kvinner faktisk ønsker og hva de sier de ønsker. Kvinners ønsker forandrer seg alt etter hvilken mann de treffer på, passive og manipulerbare som de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Noe naiv problemstilling dette. Alle vet da at det er all verdens forskjell mellom hva kvinner faktisk ønsker og hva de sier de ønsker. Kvinners ønsker forandrer seg alt etter hvilken mann de treffer på, passive og manipulerbare som de er.

Dette er sikkert korrekt. I de miljøene du vanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Det er mye snakk om hvilke egenskaper som er viktig hos en potensiell mann. Ble derfor nysgjerrig og lurer på følgene:

Ranger disse egenskapene fr 1 til 10 der 1 er viktigst og 10 minst viktig.

1. Utseende og klesstil

2. Humor

3. Penger, inntekt og materielle goder

4. Veltrent kropp

5. Sjarmerende og flørtende væremåte

6. Utdannelse

7. Snillhet/ godhet

8. Type yrke

9. Intelligens og kunnskap(praktisk og teoretisk)

10. God til kyssing, kos og sex.

NR 1 - GOD SEX : )

2 - godt utseende

3 - snill

4- sjarmerende

5 - penger & matrielle goder

6 - " handy - man " yrke .Flink til praktiske ting .

7 - utd. ikke det viktigste - bare han tjener til livets opphold normalt bra - helst extra bra .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NR 1 - GOD SEX : )

2 - godt utseende

3 - snill

4- sjarmerende

5 - penger & matrielle goder

6 - " handy - man " yrke .Flink til praktiske ting .

7 - utd. ikke det viktigste - bare han tjener til livets opphold normalt bra - helst extra bra .

Interessant å se at du bare lister opp såkalte egoistiske/overfladiske verdier - altså de godene som du får (praktiske) fordeler av.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant å se at du bare lister opp såkalte egoistiske/overfladiske verdier - altså de godene som du får (praktiske) fordeler av.

Legg merke til at vi kun har fått et gitt nummer egenskaper, og skal rangere disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at vi kun har fått et gitt nummer egenskaper, og skal rangere disse.

Dette har alt blitt påpekt over for Steinar-vennen i allefall en gang før i tråden :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har alt blitt påpekt over for Steinar-vennen i allefall en gang før i tråden :roll:

jeg vet, tenkte han kanskje hørte på meg når han ikke hørte på deg??? *ivrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet, tenkte han kanskje hørte på meg når han ikke hørte på deg??? *ivrig*

Og hvor sannsynlig er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye snakk om hvilke egenskaper som er viktig hos en potensiell mann. Ble derfor nysgjerrig og lurer på følgene:

Ranger disse egenskapene fr 1 til 10 der 1 er viktigst og 10 minst viktig.

1. Utseende og klesstil

2. Humor

3. Penger, inntekt og materielle goder

4. Veltrent kropp

5. Sjarmerende og flørtende væremåte

6. Utdannelse

7. Snillhet/ godhet

8. Type yrke

9. Intelligens og kunnskap(praktisk og teoretisk)

10. God til kyssing, kos og sex.

1. 10

2. 5

3. 7

4. 2

5. 9

6. 3

7. 6

8. 4

9. 1

10. 8

Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at hun nedvurderer de egenskaper/verdier som hun ikke får noen direkte praktisk nytte av selv. F.eks mannens humor og utdannelse. En direkte egoistisk tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen

Og hva så ! Er ikke det bare naturlig egentlig ? Den mannen som valgte meg - var nok neppe noe mindre overfladisk ang. mine kvaliteter og fortrinn heller . Som HAN kunn dra nytte av selv .Eller liker ....

Han stiller nok krav som pen , sexy kropp " SLANK " må ikke legge på meg har jeg hørt ønske om - enda jeg er naturlig slank ...2 kg opp - så får jeg høre det liksom på " spøk " osv , god i senga , flink å lage mat ..rene kokken , huslig og tar ALLT av husarbeidet - så han kan ligge på sofa å slappe av : )

Steinar - er det mindre overfladisk & egoistisk mener du ? Krav menn stiller til kvinner ?

Menn er ikke noe bedre selv . Vi er alle litt egoister - det er et normalt overlevelses instinkt alle har : ) Innrøm det .Du er nok også egoistisk steinar ...om du våger å innrømme det ovenfor deg selv .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Legg merke til at hun nedvurderer de egenskaper/verdier som hun ikke får noen direkte praktisk nytte av selv. F.eks mannens humor og utdannelse. En direkte egoistisk tankegang.

Syns det er en direkte smart og praktisk tankegang jeg ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva så ! Er ikke det bare naturlig egentlig ? Den mannen som valgte meg - var nok neppe noe mindre overfladisk ang. mine kvaliteter og fortrinn heller . Som HAN kunn dra nytte av selv .Eller liker ....

Han stiller nok krav som pen , sexy kropp " SLANK " må ikke legge på meg har jeg hørt ønske om - enda jeg er naturlig slank ...2 kg opp - så får jeg høre det liksom på " spøk " osv , god i senga , flink å lage mat ..rene kokken , huslig og tar ALLT av husarbeidet - så han kan ligge på sofa å slappe av : )

Steinar - er det mindre overfladisk & egoistisk mener du ? Krav menn stiller til kvinner ?

Menn er ikke noe bedre selv . Vi er alle litt egoister - det er et normalt overlevelses instinkt alle har : ) Innrøm det .Du er nok også egoistisk steinar ...om du våger å innrømme det ovenfor deg selv .

Selvfølgelig er jeg egoistisk. Alle er - og må være - egoistiske til en viss grad. Først og fremst har man ansvaret for seg selv og sitt eget liv.

Alle er altså mer eller mindre egoistiske, men problemene oppstår når man blir for egoistisk. F.eks når bare den ene parten gir og den andre bare tar. Fordi da fungerer ingenting lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest womenwomen
Selvfølgelig er jeg egoistisk. Alle er - og må være - egoistiske til en viss grad. Først og fremst har man ansvaret for seg selv og sitt eget liv.

Alle er altså mer eller mindre egoistiske, men problemene oppstår når man blir for egoistisk. F.eks når bare den ene parten gir og den andre bare tar. Fordi da fungerer ingenting lenger.

Ja men da skjønner jeg ikke hvorfor du er så raskt ute med å kalle meg ego og gi meg kritikk for det .

Vi er jo egentlig enig - i at det er ok å være egoistisk og det er naturlig - så lenge det går begge veier ...he he Og omtrent like mye .

Er heller uvanlig at kunn den ene drar fordeler . Vanligvis drar begge fordeler av hverandre .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da skjønner jeg ikke hvorfor du er så raskt ute med å kalle meg ego og gi meg kritikk for det .

Vi er jo egentlig enig - i at det er ok å være egoistisk og det er naturlig - så lenge det går begge veier ...he he Og omtrent like mye .

Er heller uvanlig at kunn den ene drar fordeler . Vanligvis drar begge fordeler av hverandre .

Ja, så lenge begge har fordeler av hverandre så fungerer det nok.

Men det blir fort litt negativt når du tenker "hvilke fordeler kan jeg få av han", og han tenker "hvilke fordeler kan jeg få av henne".

Det blir mer positivt hvis du heller tenker "hva kan jeg gjøre for han", og han tenker "hva kan jeg gjøre for henne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Ja, så lenge begge har fordeler av hverandre så fungerer det nok.

Men det blir fort litt negativt når du tenker "hvilke fordeler kan jeg få av han", og han tenker "hvilke fordeler kan jeg få av henne".

Det blir mer positivt hvis du heller tenker "hva kan jeg gjøre for han", og han tenker "hva kan jeg gjøre for henne".

Ja enig det ! Jeg kan tenke slik også , akkurat som han kan .Men det nytter ikke å bli såret over menneskets sanne natur ...Slik som han søkk- rike neger kjendisen jeg leste om i avisen - som uttalte at han ikke ville ha dame - forde alle var bare golddiggers og ute etter penga hannes mente han : ) Stakkars fyr ..have a nice life .Dit han ender opp til slutt ( døden ) - får han ingen penger med seg i grava : ) Må da være bedre å kose seg å ha noen å bruke pengene på mens man lever - enn å sitte mutters alene å vokte pengesekken sin til man går i grava . Virkelig kjedelig å bortkastet liv mener jeg .Utvalgskriteria for partnervalg o.l . Er ofte overfladisk .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener motsatt, er det noe jeg virkelig får praktisk nytte av så er det mannens humor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...