Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #21 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ser mange setter humor høyt. Dette burde forklare mennene her inne, hvorfor de fortsatt er single. Tja, det er jo en del kvinner med humor som også er single da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. desember 2009 #22 Del Skrevet 6. desember 2009 Merkelig at ikke trofasthet er en viktig egenskap her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stina Skrevet 6. desember 2009 #23 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er mye snakk om hvilke egenskaper som er viktig hos en potensiell mann. Ble derfor nysgjerrig og lurer på følgene: Ranger disse egenskapene fr 1 til 10 der 1 er viktigst og 10 minst viktig. 1. Utseende og klesstil 2. Humor 3. Penger, inntekt og materielle goder 4. Veltrent kropp 5. Sjarmerende og flørtende væremåte 6. Utdannelse 7. Snillhet/ godhet 8. Type yrke 9. Intelligens og kunnskap(praktisk og teoretisk) 10. God til kyssing, kos og sex. Nr. 1 er størrelsen på utstyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. desember 2009 #24 Del Skrevet 6. desember 2009 Tja, det er jo en del kvinner med humor som også er single da... Selvsagt. Selv om man har humor, kan man ha en ellers bedriten personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #25 Del Skrevet 6. desember 2009 Selvsagt. Selv om man har humor, kan man ha en ellers bedriten personlighet. Ja, det kan naturligvis være det som gjør at noen er single, men jeg har inntrykk av at det er mye tilfeldigheter som gjør at enkelte er single, ikke det at de er ufordragelige på noen måte. Kjenner mange som er single av ulike årsaker, fellesnevner er at alle er hyggelige og ryddige mennesker som jeg ikke tror ville ha noen som helst problemer med å fungere fint i et forhold. En skilsmisse kan jo være begrunnet i at en/begge har mistet følelser for hverandre, det behøver ikke være utroskap osv. som gjør at mennesker velger å gå hver sin vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. desember 2009 #26 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er vel like mange årsaker til at folk er single, som det er antall single, tenker jeg. For min del bunner det bare i at jeg ikke har forelsket meg i noen. Ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #27 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ser mange setter humor høyt. Dette burde forklare mennene her inne, hvorfor de fortsatt er single. Nå er du bare ufrivillig komisk. Alle vet da at det er MENN som er morsomme av seg. Kvinner kan bare ikke måle seg, konforme, fantasiløse og usikre som dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. desember 2009 #28 Del Skrevet 6. desember 2009 Nå er du bare ufrivillig komisk. Alle vet da at det er MENN som er morsomme av seg. Kvinner kan bare ikke måle seg, konforme, fantasiløse og usikre som dere er. Du har selvsagt helt rett. Bortsett fra det med ufrivillig. Fysj og fy på lanken min. Måtte lusene fra tusen skitne kameler innta mitt usle og arrogante legeme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. desember 2009 #29 Del Skrevet 6. desember 2009 Merkelig at ikke trofasthet er en viktig egenskap her. Da må du nesten henvende deg til Terje som startet tråden - det er hans liste vi rangerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #30 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er vel like mange årsaker til at folk er single, som det er antall single, tenker jeg. For min del bunner det bare i at jeg ikke har forelsket meg i noen. Ennå. Tror den fyren blir heldig. Han får en dame som både er morsom og smart. En bra kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. desember 2009 #31 Del Skrevet 6. desember 2009 Tror den fyren blir heldig. Han får en dame som både er morsom og smart. En bra kombinasjon. Owæ! Takk. *rødme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_LilleMeg_* Skrevet 6. desember 2009 #32 Del Skrevet 6. desember 2009 Av de du nevner må lesta bli sånn: 7. Snillhet/ godhet 9. Intelligens og kunnskap(praktisk og teoretis 1. Utseende og klesstil 5. Sjarmerende og flørtende væremåte 2. Humor 10. God til kyssing, kos og sex. 4. Veltrent kropp 8. Type yrke 6. Utdannelse 3. Penger, inntekt og materielle goder Tre ting som er viktigere enn alt (untatt snill og intelligent) på din liste: Han er rar Han er samme interesse som meg Han er høy PS: for meg er 4, 8, 6 og 3 helt uviktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LittlePixie Skrevet 6. desember 2009 #33 Del Skrevet 6. desember 2009 Det viktigste. Det som egentlig er det eneste som betyr noe er: at han vil ha meg, at han liker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. desember 2009 #34 Del Skrevet 6. desember 2009 Det viktigste. Det som egentlig er det eneste som betyr noe er: at han vil ha meg, at han liker meg. Hmmmmm - høres ikke helt bra ut. Kan høres ut som du da ikke mener at du har noen verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annen gjest Skrevet 6. desember 2009 #35 Del Skrevet 6. desember 2009 Hmmmmm - høres ikke helt bra ut. Kan høres ut som du da ikke mener at du har noen verdi. Det viktigste er jo at man liker hverandre i et forhold da! lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
balsa Skrevet 6. desember 2009 #36 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er mye snakk om hvilke egenskaper som er viktig hos en potensiell mann. Ble derfor nysgjerrig og lurer på følgene: Ranger disse egenskapene fr 1 til 10 der 1 er viktigst og 10 minst viktig. 1. Utseende og klesstil 2. Humor 3. Penger, inntekt og materielle goder 4. Veltrent kropp 5. Sjarmerende og flørtende væremåte 6. Utdannelse 7. Snillhet/ godhet 8. Type yrke 9. Intelligens og kunnskap(praktisk og teoretisk) 10. God til kyssing, kos og sex. 1. Humor 2. Intelligens og kunnskap 3. God til kyssing, kos og sex. 4. Utseende og klesstil. 5. Snillhet/godhet 6. Utdannelse 7. Veltrent kropp. 8. Sjarmerende og flørtete væremåte (hadde det stått bare sjarmerende hadde den vært nr 1) 9. Type yrke 10.Penger, inntekt etc. nr 6 og utover egentlig håpløs å rangere, da disse ikke betyr mye for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. desember 2009 #37 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Det viktigste er jo at man liker hverandre i et forhold da! lol Liker hverandre, ja. Likeverdige. Endret 6. desember 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. desember 2009 #38 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Det er mye snakk om hvilke egenskaper som er viktig hos en potensiell mann. Ble derfor nysgjerrig og lurer på følgene: Ranger disse egenskapene fr 1 til 10 der 1 er viktigst og 10 minst viktig. 1. Utseende og klesstil 2. Humor 3. Penger, inntekt og materielle goder 4. Veltrent kropp 5. Sjarmerende og flørtende væremåte 6. Utdannelse 7. Snillhet/ godhet 8. Type yrke 9. Intelligens og kunnskap(praktisk og teoretisk) 10. God til kyssing, kos og sex. 1.Snillhet/godhet, 2.Humor 3.Intelligens og kunnskap 4.Sex, kos, kyssing 5.Sjarmerende 6.Utseende og klesstil. 7.Type yrke 8.Utdannelse 9.Penger, inntekt og materielle goder 10.Veltrent kropp 7,8,9 og 10 er fullstendig uviktige for meg, men tas med fordi de var i din liste. Endret 6. desember 2009 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. desember 2009 #39 Del Skrevet 6. desember 2009 Selvsagt er det å være trofast veldig viktig, men for å rangere ts sin liste: 1. Snillhet/godhet 2. Intelligens og kunnskap (praktisk og teoretisk) 3. Humor 4. God til kyssing, kos og sex. 5. Sjarmerende og flørtende væremåte 6. Utdannelse 7. Type yrke 8. Veltrent kropp. 9. Utseende og klesstil 10. Penger, inntekt og materielle goder. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gabriela Skrevet 6. desember 2009 #40 Del Skrevet 6. desember 2009 1. Snillhet/godhet 2. Humor 3. Intelligens og kunnskap 4. Sjarmerende og flørtende væremåte 5. Utdannelse 6. God til kyssing, kos og sex 7. Type yrke 8. Penger, inntekt og materielle goder 9. Utseende og klesstil 10. Veltrent kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå