Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker eller har erfaring med md formulations produktene?

Hvordan syns du de er?

Vurderer å kjøpe, men da den er såpass dyr lurte jeg på om noen hadde positive erfaringer :)

Takk for svar :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med md formulations. bruker noen produkter derfra hver dag. Men ikke alle produktene jeg har prøvd derfra har vært full klaff.

Jeg ville anbefale og kjøpe et sånn startkit for din hudtype for å teste om du liker produktene før du kjøper en hel haug i full størrelse.

ansiktsskrubben deres er bare den beste som finnes!!

Skrevet

Jeg sverger til md formulations. Bruker mange produkter, og er kjempeforøyd! Huden min hadde ikke vært bra uten .. Har skrevet et innlegg om md formulations her.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med MD Formulations, det hjalp veldig da jeg hadde uren hud. Bruker fortsatt produktene.

Facial Cleanser

Continious Renewal Serum

Face and Body Scrub

Moisture Defense dagkremen med solfaktor 20

Skrevet

Jeg har bare prøvd det som, iallefall før, het Glycare lotion. Det fungerte absolutt ikke på meg, så jeg har blitt litt skeptisk til de andre produktene. Det er liksom litt for dyrt til å drive å bomkjøpe noe mange ganger.

Skrevet

MD formulation virker garantert, så da antar jeg at det er du som ikke har brukt produktet korrekt.

Anbefaler deg en time hos hudpleier slik at du kan få veiledning om produkter som passer din hud, samt opplæring i korrekt bruk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...