Gå til innhold

Han kommer så fort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et lite problem, eller det er ikke meg, men det er kjæresten min som har problemet: han kommer veldig fort.

Han holder kansje ut 5 min, og da er det ikke 5 min med konstant ut og inn, men bare noen ganger ut og inn og da må man ha en pause for å roe seg ned igjen så han ikke kommer, så noen ut og inn igjen, å sånn går det.

Det irriterer meg litt, jeg tenker ikke så mye over det, men det irriterer han mere og det går utover sex-livet vårt, for jeg tror at han gruer seg til å ha sex p.g.a. han vet at han kommer ikke til å holde ut så lenge.

Vi har prøvd med kondom å det funka ikke. Det er ingen vits i å få han til å runke en gang og deretter ha sex, for han blir helt satt-ut etter at han kommer, å da klarer han ikke å ha sex.

Så er det noen der ute som har noen tips?

Jeg tar i mot alle tips jeg kan for jeg vil så gjerne hjelpe han å føle seg bedre i senga og at han kansje får tilbake noe selvtilit.

Takker! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han? Blir han slapp igjen med det samme? Det tar lengre tid for hver orgasme han nylig har hatt.

Skrevet
Hvor gammel er han? Blir han slapp igjen med det samme? Det tar lengre tid for hver orgasme han nylig har hatt.

Han blir 29. Han blir slapp med en gang. Og etter han har hatt en orgasme så mister han helt lysten resten av dagen.

Skrevet
Han blir 29. Han blir slapp med en gang. Og etter han har hatt en orgasme så mister han helt lysten resten av dagen.

Hva om du fortsatte behandlingen med hender og/eller munn? Vil ikke lysten komme tilbake? Du er jo ikke frastøtende for ham, selv om han ikke direkte har lyst lenger, så det bør være fullt mulig å få ham lysten igjen.

Skrevet

Tror det er diverse øvelser gutten kan gjøre for å holde lenger. Det å nesten komme for så å ta pauser skal visst hjelpe. Foreslår at dere fortsetter med det, eventuelt at han runker, nesten kommer og så stopper - og trener seg selv på den måten.

Skrevet

Ethereal er inne på noe ja, start og stopp teknikken bidrar bra :)

Så kan det være lurt å ta pc muskeløvelser, søk gjerne på dette på nett. Kombinerer man disse to med en litt sunn livsstil så kan han kanskje komme på kommando etterhvert, så god kontroll kan man faktisk få.

Skrevet

Finnes og krem/kondomer med lett "bedøvende" effekt som kan hjelpe. Snakk med kondomeriet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...