Gå til innhold

Brunkrem på gutter

Gjest keeg

Anbefalte innlegg

Selv har jeg atopisk eksem og begynte å bruke en dekkstift til å dekke over røde områder, om jeg får ett lite sår i ansiktet kan det dessverre ofte ta 3-4 uker før det gror med min hud så hadde lite valg. Har og brukt litt på feks nesen for å jevne ut fargen slik at huden ikke ser så glatt ut men har ikke bestemt meg på om jeg kommer til å fortsette enda. Kunne kanskje vert greit å lære seg å bruke litt, men keyword er litt. Har ingen behov for å ha perfekt hud men å jevne ut hudtonen litt er mer eller mindre ett must for meg som genetisk sett har såpass dårlig hud.

Og nei, du hadde ikke klart å se det på meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker de ikke noengang på at det ser ufattelig fake ut så lenge ansiktet har en farge og hendene en TOTALT annen?

Hadde han smurt henda også, så hadde det kanskje sett ut som han hadde vært litt mer i sola en han burde, siden han ikke tenker på henda, ser han bare ut som han har smurt seg inn med brunkrem.

Kluet er vel at om man først skal bruke det, bør det ikke være det første du legger merke til!!! Når du ser en person og det første du tenker er "oj, han har lånt brunkremen til bestmor idag!!" så er det IKKE lekkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hot! Å ta bittelitt på kviser så de ikke lyser i mørket er greit, men å dekke til hele ansiktet med brunkrem er ikke hot i det hele tatt. Det er faktisk en turn-off for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker de ikke noengang på at det ser ufattelig fake ut så lenge ansiktet har en farge og hendene en TOTALT annen?

Hadde han smurt henda også, så hadde det kanskje sett ut som han hadde vært litt mer i sola en han burde, siden han ikke tenker på henda, ser han bare ut som han har smurt seg inn med brunkrem.

Kluet er vel at om man først skal bruke det, bør det ikke være det første du legger merke til!!! Når du ser en person og det første du tenker er "oj, han har lånt brunkremen til bestmor idag!!" så er det IKKE lekkert.

Nja, må gi ham tvilen til gode.. Det er forskjell på hverdag og når du har 100 kameraer rettet mot deg. Om han har en liten ujevnhet i huden så kommer det til å slåes opp som førstesidestoff på 1000 blader rundtom i verden, blir liksom ikke normale situasjoner da..

Det sagt så har han en makeupartist som gjør det for ham så han burde kanskje ha tenkt seg litt om på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man ikke kan se det ( skal nok godt gjøres), ser jeg ikke det store problemet, det må være opp til hver enkelt. Mange gutter kunne sikkert forbedret sitt utseende ved RIKTIG bruk av litt concealer e.l

MEN jeg tror ikke jeg hadde klart å stå på badet og sminke meg sammen med min kjæreste. Da hadde jeg nok mistet litt lysten på ham.

Så da må mitt svar bli not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, må gi ham tvilen til gode.. Det er forskjell på hverdag og når du har 100 kameraer rettet mot deg. Om han har en liten ujevnhet i huden så kommer det til å slåes opp som førstesidestoff på 1000 blader rundtom i verden, blir liksom ikke normale situasjoner da..

Det sagt så har han en makeupartist som gjør det for ham så han burde kanskje ha tenkt seg litt om på forhånd

joda, og at man bruker sminke når man skal på tv eller foran kamera er nok helt normalt. Men det linken viste, der har noen glemt henda hans,for det ser ufattelig teit ut med SÅ brun i ansiktet også hvite hender.. uansett kamera eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...