Gjest A. Caron Skrevet 16. desember 2009 #61 Del Skrevet 16. desember 2009 Fresh? Han ser jo helt jævlig ut! Litt sånn "lykketroll goes gay and failes miserably" *vil gjerne se dette!* Står klar med høytrykkspyleren når som helst, så de må gjerne stille seg i kø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 16. desember 2009 #62 Del Skrevet 16. desember 2009 Altså, foundation som er vellukka kan ein ikkje sjå, og då ser eg ikkje problemet med at gutane brukar det også? Foundation som ein kan sjå er mislukka uansett kjøn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjell P Skrevet 16. desember 2009 #63 Del Skrevet 16. desember 2009 Står klar med høytrykkspyleren når som helst, så de må gjerne stille seg i kø... Yes, bruk steamer på 60 grader og mye såpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 16. desember 2009 #64 Del Skrevet 16. desember 2009 Står klar med høytrykkspyleren når som helst, så de må gjerne stille seg i kø... Syns nesten jeg kan høre for meg hyyyylene i det vannet treffer dem. Jeg bor ikke i Norge men jeg syns jeg stadig ser bilder av utrolig mislykkede brunkremstunts. Er dette faktisk så vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 17. desember 2009 #65 Del Skrevet 17. desember 2009 Syns nesten jeg kan høre for meg hyyyylene i det vannet treffer dem. Jeg bor ikke i Norge men jeg syns jeg stadig ser bilder av utrolig mislykkede brunkremstunts. Er dette faktisk så vanlig? Ja hos fjorten til seksten åringene. Det er veldig mange orange ansikter på vei til ungdomskolene rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dragonfly123 Skrevet 17. desember 2009 #66 Del Skrevet 17. desember 2009 Tullprat, de fleste homofile har mye bedre smak enn at de ville blitt sett med for mye brunkrem. innse det. femiklatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dragonfly123 Skrevet 17. desember 2009 #67 Del Skrevet 17. desember 2009 haha, slutt å hat. Alle de keege folkene jeg kjenner bruker bronze. HAHA! da er vel de like femi og gay som du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #68 Del Skrevet 17. desember 2009 Not so hot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. desember 2009 #69 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja hos fjorten til seksten åringene. Det er veldig mange orange ansikter på vei til ungdomskolene rundt omkring. Særlig jentene har det for seg at knalloransje ansikter er et bilde på sunnhet.I tillegg kommer jo den herlige trenden med for store, grå joggebukser og bleika, tupert hår. O, hellige åttitall, sier jeg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 19. desember 2009 #70 Del Skrevet 19. desember 2009 Ja hos fjorten til seksten åringene. Det er veldig mange orange ansikter på vei til ungdomskolene rundt omkring. Særlig jentene har det for seg at knalloransje ansikter er et bilde på sunnhet.I tillegg kommer jo den herlige trenden med for store, grå joggebukser og bleika, tupert hår. O, hellige åttitall, sier jeg bare... Har det klikka helt for den unge befolkningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 21. desember 2009 #71 Del Skrevet 21. desember 2009 Nesten så jeg får lyst å ta på meg ballskjole og sminke bare for å provosere haterene. Bli litt mer likegyldig når det gjelder slike ting, vær så snill. *** balls-kjole? Tror ikke jeg har sett en sånn...ikke helt sikker på at jeg har noe ønske om det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Susie-aa_* Skrevet 22. desember 2009 #72 Del Skrevet 22. desember 2009 NOT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 22. desember 2009 #73 Del Skrevet 22. desember 2009 Not. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 4. januar 2010 #74 Del Skrevet 4. januar 2010 NOT!! For guds skyld, ikke gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. januar 2010 #75 Del Skrevet 4. januar 2010 Not, verken på kvinner eller menn! Foundation som ikke synes derimot, den synes jo ikke, så greit nok. Jeg må bare undres, er det overhode MULIG å ikke tro man ser oversminket og latterlig ut når man ser slik ut? http://pointblog.no/UserImages/NO/BlogPost...jpg_600x600.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramello Skrevet 4. januar 2010 #76 Del Skrevet 4. januar 2010 NOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 4. januar 2010 #77 Del Skrevet 4. januar 2010 Not, verken på kvinner eller menn! Foundation som ikke synes derimot, den synes jo ikke, så greit nok. Jeg må bare undres, er det overhode MULIG å ikke tro man ser oversminket og latterlig ut når man ser slik ut? http://pointblog.no/UserImages/NO/BlogPost...jpg_600x600.jpg Det der er photoshoppa, ja...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. januar 2010 #78 Del Skrevet 5. januar 2010 Det der er photoshoppa, ja...? det kan vel ihvertfall ikke være seriøst ment... lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 5. januar 2010 #79 Del Skrevet 5. januar 2010 Syns ikke noe om dette verken på menn eller damen. Det er noe av det styggeste jeg ser, når en kan se skillene på lang vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 7. januar 2010 #80 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er nasty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå