Gå til innhold

Brunkrem på gutter

Gjest keeg

Anbefalte innlegg

Gjest A. Caron
Fresh? Han ser jo helt jævlig ut! Litt sånn "lykketroll goes gay and failes miserably"

*vil gjerne se dette!* :popcorn:

Står klar med høytrykkspyleren når som helst, så de må gjerne stille seg i kø... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, foundation som er vellukka kan ein ikkje sjå, og då ser eg ikkje problemet med at gutane brukar det også? Foundation som ein kan sjå er mislukka uansett kjøn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står klar med høytrykkspyleren når som helst, så de må gjerne stille seg i kø... :lur:

Yes, bruk steamer på 60 grader og mye såpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten jeg kan høre for meg hyyyylene i det vannet treffer dem.

Jeg bor ikke i Norge men jeg syns jeg stadig ser bilder av utrolig mislykkede brunkremstunts. Er dette faktisk så vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten jeg kan høre for meg hyyyylene i det vannet treffer dem.

Jeg bor ikke i Norge men jeg syns jeg stadig ser bilder av utrolig mislykkede brunkremstunts. Er dette faktisk så vanlig?

Ja hos fjorten til seksten åringene. Det er veldig mange orange ansikter på vei til ungdomskolene rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hos fjorten til seksten åringene. Det er veldig mange orange ansikter på vei til ungdomskolene rundt omkring.

:hoho:

Særlig jentene har det for seg at knalloransje ansikter er et bilde på sunnhet.I tillegg kommer jo den herlige trenden med for store, grå joggebukser og bleika, tupert hår. O, hellige åttitall, sier jeg bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Særlig jentene har det for seg at knalloransje ansikter er et bilde på sunnhet.I tillegg kommer jo den herlige trenden med for store, grå joggebukser og bleika, tupert hår. O, hellige åttitall, sier jeg bare...

Har det klikka helt for den unge befolkningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Nesten så jeg får lyst å ta på meg ballskjole og sminke bare for å provosere haterene. Bli litt mer likegyldig når det gjelder slike ting, vær så snill.

balls-kjole? Tror ikke jeg har sett en sånn...ikke helt sikker på at jeg har noe ønske om det heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Syns ikke noe om dette verken på menn eller damen. Det er noe av det styggeste jeg ser, når en kan se skillene på lang vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...