Gå til innhold

Brunkrem på gutter

Gjest keeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes hovedsakelig ikke noe om det dersom det kun brukes for å bli brun. Det blir for metro for min del. (Men så liker jeg barske mannemenn også da :P)

Mener derimot det er legitimt å bruke litt dersom man sliter med kviser ol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kall brunkrem for brunkrem, kall det foundation. Det er bare ekstremt HARRY å kalle foundation for brunkrem. Foundation skal forskjønne huden, ikke gi et inntrykk av at man er litt brun og "fresh". Ugh. Men, jeg liker nok foundation på menn som er usynlig. :) Har nok ikke sett noen av dem med usynlig sminke, siden det er _usynlig_. De som har åpenlyst helt feil brunkrem er bare æsjete. Me no like.

Ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brunkrem på menn æsj æsj æsj og ÆSJ. Hadde jeg møtt en fyr med brunkrem hadde jeg ledd meg ihjel..

Og det første jeg tenker når jeg ser menn med sminke generellet er enten er han homo, eller så er han syk. Det er så styggt at jeg ikke har ord...

HVA TENKER DERE MENN SOM BRUKER DET??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en gutt som brukte foundation for gutter. Han sminker det på veldig pent, men jeg avslørte han likevel fordi huden hans var usansynlig fin og glatt. Jeg synes det er helt ok at gutter bruker foundation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunkrem på menn æsj æsj æsj og ÆSJ. Hadde jeg møtt en fyr med brunkrem hadde jeg ledd meg ihjel..

Og det første jeg tenker når jeg ser menn med sminke generellet er enten er han homo, eller så er han syk. Det er så styggt at jeg ikke har ord...

HVA TENKER DERE MENN SOM BRUKER DET??

Fordi man ser keeg ut. Fresh.. Jeg liker å være brun lizm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok dette må være en kødd???

For om du er seriøs, er det synd på deg!!

Hvis du vil være brun kan du jo flytte til Afrika :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nå bedre om du legger deg i solarium noen ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok dette må være en kødd???

For om du er seriøs, er det synd på deg!!

Hvis du vil være brun kan du jo flytte til Afrika :)

Jeg bruker brunkrem. Jeg kødder ikke.

haha, slutt å hat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tar sol i tillegg seff. Men jeg blir mest rød :sjenert:

Av å ligge i solarium? Hm.... På mange solstudio selger de sann smørekrem i automaten som du skal smøre på deg før du legger deg, skal visst gi en jevnere og finere brunfarge. Kanskje det er verdt å prøve?

Nå har jeg aldri tatt sol selv, men prøver å komme forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av å ligge i solarium? Hm.... På mange solstudio selger de sann smørekrem i automaten som du skal smøre på deg før du legger deg, skal visst gi en jevnere og finere brunfarge. Kanskje det er verdt å prøve?

Nå har jeg aldri tatt sol selv, men prøver å komme forslag :)

Ya, de selger solkremer. Problemet er at jeg har rødt hår (farget svart seff) og veldig lys hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ya, de selger solkremer. Problemet er at jeg har rødt hår (farget svart seff) og veldig lys hud.

Det har søskenbarnet mitt også.. Han blir jo ikke brun uansett, men derimot enormt solbrent :/ Har dessverre ikke noe tips til deg da, virker som det ikke er mulig å bli helt skikkelig brun for deg da, dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...