Gå til innhold

Hva irriterer deg mest med kvinner?

Gjest Gjest_Mann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann_*

Hva irriterer deg mest med kvinner? Hvis du er kvinne og vil svare skal du svare deg som irriterer deg mest med andre kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gabriela

Det irriterer meg at enkelte kvinner skal overdramatisere og ta alt personlig, til den grad at det er umulig å ha en saklig samtale. Sladrekulturen står også litt for sterkt for min smak for enkelte kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme her som i tråden som omhandlet menn. Jeg irriterer meg ikke over kvinner. Ja, jeg irriterer meg over enkelte personer, om det så er kvinner eller menn, men ikke over kvinner generellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte kvinner irriterer meg på den måten at de ofte skal overdramatisere, ta ting til seg på et personlig plan, og overdriver på det sterkeste. Men ikke alle, derfor sier jeg enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er irriterende at mange jenter/kvinner alltid blir så hjelpesløse uten en mann... Og når de får seg kjæreste er det alltid han før alt annet..

Og det verste jeg vet med kvinner er når de begynner med det der masinga å sytinga om at de er for feite og stygge osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gutt_*

Noe er det sikkert men ikke så mye. Jeg lukker øra når jeg skjønner at sambo har noe bagatellmessig på hjertet som muligens kunne irritere meg. Når vi kommer i senga er det glemt uansett :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdrivelse er nok det verste. Jeg så på The Last Kiss, en flott film, sammen med en jente og en gutt, og da jenten hisset seg opp og overdrev så forsvarte jenten henne mens gutten bare sa "Hun er jo jente, det er jo sånn de er". Jeg ble litt irritert over hvor lett de otk det at hun oppførte seg som et lite barn, hun trampet rundt og skrek og selv om mannen var like opprørt så klarte han å holde stemmen rolig og tempoet nede, mens hun gikk helt av skaftet. Jeg hadde ikke tolerert noe sånt av jenten jeg var sammen med, mens de andre tok det som en selvfølge at jenter reagerer sånn når de har det kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenter som oppfører seg på en måte som gjør at vi "normale" jenter får er ufortjent dårlig rykte... og bare for å ha det sagt, det finnes like mange irriterende menn som kvinner, personlighet folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damer som allltid må finne noe helt usaklig og nedverdigende å si uansett situasjon.

feks

"Jeg er sååå lei av svangerskapskvalme!"

og man får til svar

"DET ER NORMALT, DU BURDE IKKE VÆRE MOR HVIS DU IKKE TAKLER DET! STAKKARS BARN SOM FÅR DEG SOM MOR!!!"

jaddaaa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damer som allltid må finne noe helt usaklig og nedverdigende å si uansett situasjon.

feks

"Jeg er sååå lei av svangerskapskvalme!"

og man får til svar

"DET ER NORMALT, DU BURDE IKKE VÆRE MOR HVIS DU IKKE TAKLER DET! STAKKARS BARN SOM FÅR DEG SOM MOR!!!"

jaddaaa....

Jeg kjenner absolutt igjen typen, om ikke situasjonen. Hver gang noen poster noe om at de er bekymret eller irritert fordi kjæresten har lagt litt på seg, drikker litt for mye, krangler for mye, har begynt å røyke, ikke lenger vil ha sex, osv så er det alltid en som poster "Det er bare å slå opp, hun fortjener ikke en som er så overfladisk som deg". Damer har en tendens til å kalle enhver overfladisk bare de legger merke til at kjæresten har forandret seg, noe jeg synes er litt i overkant tåpelig. Hvis kjæresten legger på seg etter man blir sammen er det lov å legge merke til det og tenke at det kanskje ikke er så stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faking/overdriving/de lyver for å være "hyggelige"/hvite løgner/de er indirekte, tvetydige, diffuse osv./de legger for mye vekt på utseende(sminke/klær), når et naturlig og enkelt utseende er mer enn bra nok/de legger for mye vekt på hva de føler og mener er riktig, fremfor hva som er praktisk mulig mht naturlover/naturen sine begrensninger ol./at de påtvinger samfunnet sine kollektive løsninger via politiske valg ol./ad hominem ol. argumantasjon

Endret av gbnj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg tror eg er i min rett når eg sier at eg ikkje kan fordra jenter som er tvers igjennom overfladisk.. Jenter som går kledd på høyskole og universitet som en (unnskyld uttrykket) hore, og med 5 tonn sminke i tryne, og klager over at forelesningene begynner kvart over åtte fordi da må hun stå opp klokken seks for å få tid til å finne klær å gå med og sminke seg.. Samtidig som hun sitter på skolen og klager over at leiligheten som pappaen hennes kjøpte til henne er for liten og usentralt, når den faktisk er 120 kvm og ligger midt i pokkers byen... og egentlig generelt jentete jenter :P som er mer opptatt av å diskutere sminke og klær under forelesningene enn å faktisk holde kjeft slik at andre klarer å følge med... og ellers så er det at alle jenter skal drive å baksnakke hverandre uansett (eg vet at eg nettopp gjorde det selv) men dette er noe eg ytterst sjeldent gjør.. det at jenter alltid skal gå inn for å krangle med hverandre over småting.. og det aller beste er nå de ikkje vil sitte med deg i forelesningene fordi de føler at du ikke følger godt nok med og så finner du en annen plass å sitte, og når oppgaven kommer ut igjen har du fått to hakk bedre karakter enn de andre.. så får du kjeft for ikkje å ha hjelpt de :P (det gjorde godt det der ja :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg irriterer meg over at kvinner er kvinners sterkeste kritikere.

Jeg har erfart det samme ja..spesielt på jobb. Mennene er der mer romslige. Kvinnene deler ikke kompetanse eller er rause medhverandre, da går det enklere med mennene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...