Gjest boblebrus Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Jeg og en venninne har tenkt å besøke en bekjent i Tromsø utpå nyåret. Og vi kunne veldig gjerne tenke oss å ta tog så langt det går (dette har ingenting med flyskrekk å gjøre, men tog er koselig, og vi får sett litt av den norske naturen samtidig). Lurer bare på hvor langt man kan komme? Narvik er jo tydeligvis siste stopp, men jeg finner ingenting på nsb's nettsider når det kommer til strekningen oslo s-narvik. Ingen rutetider eller noe kommer opp. Da er det nordligste Fauske, isåfall. Noen som vet noe om dette? Hvor langt kan jeg komme? (det blir til alles informasjon "roadtrip" fra nordland til troms hvis vi går for togtur. null stress).
Pjukset Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Jeg tror det beste blir å ta toget til Bodø, også flyet derfra til Tromsø
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Jeg tror det beste blir å ta toget til Bodø, også flyet derfra til Tromsø Blir nok enklest det, ja. :jepp
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Siste stopp med tog er Fauske. Derfra kan du ta buss til Narvik og en annen buss videre til Tromsø. Eller så kan dere ta tog fra Stocholm til Narvik. En annen mulighet er som tidligere nevnt å ta fly fra Bodø evn er også hurtigruta også et godt alternativ:-) Hurtigruta tar 1 døgn mellom Bodø og Tromsø.
Pjukset Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Siste stopp med tog er Fauske. Derfra kan du ta buss til Narvik og en annen buss videre til Tromsø. Eller så kan dere ta tog fra Stocholm til Narvik. En annen mulighet er som tidligere nevnt å ta fly fra Bodø evn er også hurtigruta også et godt alternativ:-) Hurtigruta tar 1 døgn mellom Bodø og Tromsø. Ja, hvis dere har råd til hurtigruta - do it! Jeg tok hurtigruta i sommer, det er helt fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå