Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #1 Del Skrevet 5. desember 2009 Hei! Er en av de som ble helt forelsket i brudekjolen Mette Marit hadde da hun giftet seg med Haakon. Den lange kjolen i det fine elegante tøyet som kan minne om Norges elver og fosser, var helt nydelig! Men er det noen som vet hvilket stoff kjolen ble laget i? Synes det stoffet er finere enn sånn litt stivt "vanlig brudekjole" stoff er. Vet dere om noen som selger kjoler med langt slep? Kanskje ikke fult så langt som hennes, men litt lengre enn en halv meter Skal ikke gifte meg enda, må finne mann først i å fall ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 5. desember 2009 #2 Del Skrevet 5. desember 2009 Mette Marits kjole er sydd i silkechiffon, finnes endel kjoler i det stoffet på markedet, jeg prøvde flere. Og kjoler med slep lengere enn en meter har alle brudesalonger, venninna mi hadde vel 3 meter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #3 Del Skrevet 5. desember 2009 Mette Marits kjole er sydd i silkechiffon, finnes endel kjoler i det stoffet på markedet, jeg prøvde flere. Og kjoler med slep lengere enn en meter har alle brudesalonger, venninna mi hadde vel 3 meter Så bra! Da er det kanskje håp for meg også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. desember 2009 #4 Del Skrevet 5. desember 2009 hadde ikke mette marit 9 meter ellerno? :O lurer på hvordan hun manøverte seg rundt annet enn på løperen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #5 Del Skrevet 5. desember 2009 hadde ikke mette marit 9 meter ellerno? :O lurer på hvordan hun manøverte seg rundt annet enn på løperen! Den ble spesialdesignet av Ove Harder Finseth... http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/kongeh...et/1240243.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 6. desember 2009 #6 Del Skrevet 6. desember 2009 Kjolen er i tykk silkecrêpe og mykt silketyll også var slepet bare 2 m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fufu Skrevet 6. desember 2009 #7 Del Skrevet 6. desember 2009 også var slepet bare 2 m Ja Og så var sløret 6 meter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Belle Skrevet 7. desember 2009 #8 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes også at Mette Marits kjole var flott. Jeg var nok litt inspirert av det da jeg valgte en Maggi Sottero kjole trukket i chiffong (modellen heter Trina for de som er interessert). Den har ganske lagt slep, men jeg vurdere å kutte av det litt fordi jeg synes det viker strevsomt å drasse rundt på det hele dagen... Synes at chiffongen faller så fint.. Mener at M.M. også hadde slør i chiffong, men jeg synes det ble litt tungt så jeg kommer til å velge langt tyllslør. Lykke til meg kjolejakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #9 Del Skrevet 10. desember 2009 Finnes en rekke brudekjoler som har lett stoff som ligger i folder på tvers, slik toppen til M.M gjorde. Og de aller fleste brudekjoler har dessverre relativt langt slep. Der er bare å ta seg en runde på noen utvalgte brudesalonger. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå