Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter ny mascara og lurer på hvilken jeg skal velge. Jeg er ikke opptatt av at det skal være et dyrt merke, synes mange av de billige er bedre enn mange av de dyre... Så da lurer jeg på hvilke der liker, kanskje jeg får noen tips?

* Har noen prøvd den nye mascaraen fra Maybelline NY - den vibrerende? Tror den heter Pulse Prefection eller noe i den duren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den og er helt greit fornøyd. Den er ikke fantastisk, men den fungerer veldig bra. Børsten er helt lik define-a-lash (grønn og rosa maskara) fra samme merke, eneste forskjellen er at den vibrerer. det jeg liker er at vibreringen gir en veldig fin bøy på vippene, så jeg kan droppe vippetang, samt at den gjør jobben uten at en må jobbe noe særlig med maskaraen for å få et bra resultat. Me like. Ellers er mine favoritter max factor sin masterpiece (den orginale i gullhylster) og lancome sin l'ekstreme.

Skrevet
Jeg har den og er helt greit fornøyd. Den er ikke fantastisk, men den fungerer veldig bra. Børsten er helt lik define-a-lash (grønn og rosa maskara) fra samme merke, eneste forskjellen er at den vibrerer. det jeg liker er at vibreringen gir en veldig fin bøy på vippene, så jeg kan droppe vippetang, samt at den gjør jobben uten at en må jobbe noe særlig med maskaraen for å få et bra resultat. Me like. Ellers er mine favoritter max factor sin masterpiece (den orginale i gullhylster) og lancome sin l'ekstreme.

Så fint å høre! Nå har jeg Lancome L'Extreme og den er straks tom, men jeg synes ikke det er noen vits i å bruke 200kr på en mascara så jeg tenker jeg prøver ut den jeg nevnte...

Gjest Raptuza
Skrevet

Brukar no og kan anbefala Maybelline XXL. Den har med vippeprimer i eine enden og forlengande mascara i den andre. Den er verkeleg god til å vera rimeleg mascara. Kostar rundt hundrelappen i butikk og 75 på feelunique.

Skrevet

selger de fortsatt den?! Var min favoritt før, men kan ikke huske å ha sett den på leeeenge. Tror jeg må kjøpe en straks!

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke Maybelline så kommer ikke med noe mascara av det merket, men den vannfaste False Lash Effect fra Max Factor er bra!

Endret av Minttu
Skrevet

Hva slags look er du ute etter da? Naturlige, tykke, lange, krøller, what?

Jeg har lenge brukt Clinique high impact, gir fyldige lange vipper, med godt hold. Min soleklare favoritt!

Skrevet
selger de fortsatt den?! Var min favoritt før, men kan ikke huske å ha sett den på leeeenge. Tror jeg må kjøpe en straks!

trodde det. tror h&m har denne.

Min anbefaling er uansett Lancome sin Hypnose:)

gir fantastiske vipper hele dagen. eneste mascaraen jeg kan bruke uten å renne i øynene. har senstive øyne

Skrevet

Min absolutte favorittmascara er UTEN TVIL Urban Decay Big Fatty Mascara! :hjerter_rundt:

Jeg får lange og fyldige vipper av den og det er alltid den mascaraen jeg vender tilbake til. :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...