Gå til innhold

Nettdating: håpløst?

Wildlily

Anbefalte innlegg

Da har jeg gått til det skrittet å registrere meg på alle sidene etter at Q500.no failet så totalt. Absolutt ingenting interessant på den siden ihvertfall. Bare feite gamle mannfolk som spør meg om jeg har lyst å bli kjent. Bortkasta penger ;)

Har vært noen dager på møteplassen.no. Virker som en treg plass det og. Registrerte meg på både sukker.no og match.com. Men tviler egentlig litt på hele den nettdatingen. Er jo ikke akkurat modell-materiale. Og driver med heftig trening for tiden for å forbedre kroppen min. Så personligheten min, som er min beste "asset" får jeg faktisk ikke bruke på en slik nettside! Irriterer egentlig. Hvorfor er det lettest å få tak i menn for et lett knull, mens det er vanskeligere å treffe noen for å teste kjemien.

Burde jo vært mer aktiv på byen. Men det frister liksom ikke å gå ut med det målet der. Jeg går ut for å henge med venner. Siden alle de er opptatt med sine ting så blir det lite.

På jobb treffer jeg mange kjekke menn, men alle de er opptatt og/eller gift. Skolen er det bare smågutter. På treningsstudioet er jeg for å svette og grynte. Ikke for å se deilig ut.

Så da sitter man her. Alene på en lørdagskveld. Uten en liten date i sikte engang.

Er det ikke bare håpløst? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker man kommer lenger hvis man nærmer seg folk uten å ha målsetninger eller hensikter utover her og nå. Altså, ikke ta kontakt for å sjekke eller noe, men ta kontakt for å ha en samtale, her og nå.

Jeg prater med masse folk når jeg trener. Det er tid til det mellom setta, og det er kjekt å gå å trene når jeg er på prat med mange av de andre som er der.

Du derimot, ser ut til å være veldig opphengt i at det må bety noe mer. Å prate med folk man ikke kjenner, på utesteder og på treningssentre.

Om nettdating: Hvor aktiv er du selv i å ta kontakt med menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kanskje litt misforståelse av det innlegget mitt. Jeg går ikke på treningsstudio eller på byen for å sjekke menn opp. Slår jeg av en prat med noen så er det ikke fordi jeg forsøker å sjekke. Truffet noen virkelig hyggelige folk på treningsstudio, men hører somregel på musikk. Så det blir lite prat. Mer fokusert trening.

Er kanskje ikke så imøtekommende hverken ute eller på trening. Men på kveldene, når jeg kjeder meg har jeg lyst å prate med noen. Og forsøker å komme i kontakt med en eller annen på nettet. Så virker de sjekkesidene helt håpløse strengt tatt.

Har mer utbytte av å sitte å prate med folk jeg kjenner fra før på facebook, msn eller bare legge meg enn en nettdating side.

De eneste som sender meg noen meldinger der er passert 40 og lite interessante.

Har sendt rundt en haug med meldinger. Men når de ikke har svart så er det faktisk ikke så mange i mitt område som er på de sidene.

Da sitter man der. Ser flere har som ikke har betalt og som ikke kan motta meldinger har lagt ut en eller annen tullemail som man kan kontakte dem på. I hvertfall på møteplassen.no er det slik.

Men skal jeg lage en tullemail som jeg garantert kommer til å glemme passordet til kunn for å prate med disse?

Syns hele greiene virker håpløst jeg. :)

Det var egentlig bare det jeg ville diskutere. Er nettdating håpløst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...