Gå til innhold

Trenger tips til bra vippelim!

Anbefalte innlegg

Gjest Pyntedama
Skrevet

Heisann!

Nå i disse julebordstider trenger jeg tips til et bra vippelim,

da jeg pleier å sette på punktvipper til fest.

Jeg har pleid å kjøpe fra "Depend" som selges på bl.a Vita,

og dette er jeg fornøyd med, vippene sitter helt til jeg "sliter" dem av når sminken fjernes..!

Problemet med dette limet er bare at den lille tuben ikke går an å lukke igjen, den er forseglet med en slik plastdings man vrir opp, men har ingen kork/måte å lukke på, og da tørker selvfølgelig limet som er igjen.

Jeg har prøvd 2 andre typer vippelim, et annet kjøpt på vita og en type fra cubus, men ingen av disse holder vippene på plass, så når maskara'n skal påføres, løsner de og blir med maskarakosten!!

Begge har skrukork, og det er vel og bra, bare synd at selve limet er så dårlig!!

Håper noen kan tipse meg om et supert lim! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DUO!!!!

Verdens beste vippelim!

Ikke spesielt dyrt heller ;)

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Det limet jeg kjøpte på Cubus var faktisk "Duo", den blå tuben, den var nyinnkommet! Jeg fikk likevel ikke vippene til å sitte, er det mulig å gjøre det på feil måte?

Jeg var og hentet limet + 1 punktvipp nå og skal prøve på hånda mi for å se om den fester seg.. :)

Skrevet
Takk for svar alle sammen!

Det limet jeg kjøpte på Cubus var faktisk "Duo", den blå tuben, den var nyinnkommet! Jeg fikk likevel ikke vippene til å sitte, er det mulig å gjøre det på feil måte?

Jeg var og hentet limet + 1 punktvipp nå og skal prøve på hånda mi for å se om den fester seg.. :)

Venter du i 30 sekunder fra du legger på limet før du setter vippene på? Limet skal bli litt klissete før du skal sette vippene på plass ..

Skrevet
Venter du i 30 sekunder fra du legger på limet før du setter vippene på? Limet skal bli litt klissete før du skal sette vippene på plass ..

Okej, det visste jeg ikke, var nok litt for rask med å kaste esken og vedlegget, regnet med jeg kunne gjøre som vanlig..

Jaja, nå vet jeg det, takk for svar, skal teste det ut!

Men, en ting: vanligvis trykker jeg ut litt lim på et eller annet og "dypper" knutepunktet på punktvippen nedi, og så fester den der jeg vil ha den,- vet ikke helt hvordan det skal bli bra ved å ta lim på øyelokket først? Må vel bli unødvendig mye lim/gris på denne måten?! Noen som har tips? :sjenert:

Skrevet

Duo er desidert best. Men depend sin går det an å lukke, er en slags kork på andre siden enn der du vrir av hvis du skjønner. Er bare til å presse denne ned over hullet.

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg fant duo vippelim hos hchair.no - har savna det og billig til og med!"!!

Anonymous poster hash: 7a62c...452
Skrevet

Jeg kjøpte mitt duo-lim på makeupmekka.no :)

http://www.makeupmekka.no/prod.php?id=1301...e%20Clear%20Duo

Linken fungerer ikke...

Jeg fant duo vippelim hos hchair.no - har savna det og billig til og med!"!!

Anonymous poster hash: 7a62c...452

Det var ikke billig, det er like mye som på VISAGE Make Up Store butikk: Youngsgate 11, 0181 Oslo

Ingen steder det er å få tak i til under 50-lappen. Det er små tuber og det går ganske mye i disse tider mot jul...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...