Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 hello.. jeg er 16år og har/hadde naturlig blondt hår! sånn ca sånn her : http://l.yimg.com/eb/ymv/us/img/hv/photo/m...hley_olsen1.jpg jeg har farget det mange ganger, så farget jeg det brunt også svart, etter det gikk det nesten et halvt år før jeg farget det igjen, og da hadde jeg ikke noe blond ettervekst?? også gikk jeg til frisøren får en måned siden får å farge det, sånn at jeg fikk en normal brun farge, og hun sa at jeg hadde brun hårfarge.. whyyy? hvorfor har jeg ikke blondt hår lenger? :(
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 ja! men det blir ikke blondt, det blir lyse brunt
Gjest Heidie Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Da du var 16 og aldri hadde gjort noe med håret hadde jo det håret du hadde da blitt bleket i sola flere sommere. Så det tar nok litt tid før du får den samme fargen igjen.. Edit: Dessuten er det helt vanlig å få litt mørkere hår når man blir eldre. Jeg hadde hvitt hår som barn, veldig blondt som tenåring, og nå er jeg 22 og har har lyst/mellomblondt hår.. Endret 5. desember 2009 av Heidie
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er 16år nå! men hvorfor tar det tid? jeg har ikke tid til tid! jeg vil ha tilbake det blonde håret mitt æsj! jeg må vel bare la håret vokse da !!
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Håret vokser ut igjen, slutt å sutre.
Lykkelitenen Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 de aller fleste med blondt hår blir mørkere når de blir eldre, så det ville nok vært like møkrt nå selv om du ikke hadde farget det. Men siden du har farget det er det lenge siden du har sett din "virkelige" hårfarge, så da virker det som om denne forandringen har skjedd plutselig... Du blir nok ikke like blond igjen, med mindre du lar solen bleike det eller bleiker det kjemisk...
Gjest Marlo Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 Hårfargen din vil jo forandre seg gjennom årene. Jeg er født med kullsvart hår og hadde det i noen år, til jeg ble kritthvit i håret som jeg hadde til jeg ble tenåring. I tenårene hadde jeg kommunegrått hår, mens nå har jeg mørkeblondt med veldig rødskjær (30 år)
Nuith Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 De aller fleste som er blonde som barn ender opp med "kommunefarget" / brunt hår. Er nok det som har skjedd med deg også, hva med å få frisøren til å legge inn gyldne striper i det brune?
Glynis Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Hvis du fjerner stripene de har på bildet er det jo nesten brunt hår.
Deadbarbie Skrevet 7. desember 2009 #11 Skrevet 7. desember 2009 Håret endrer seg faktisk hvert syvende år. Dvs plustelig, etter syv år, så kan du faktisk f.eks. få krøller. Veldig merkelig. Så håret ditt er kanskje på vei til å bli mørkere. Hårfargen din har vel bare satt seg i. Nå vet jeg ikke hvor langt ditt har vokst ut, men etterveksten på håret ser som oftest veldig mørk ut. Bare vent til det vokser ut igjen så ser det nok ok ut. Du kan jo ta et par striper ?
Kosteskaft Skrevet 7. desember 2009 #12 Skrevet 7. desember 2009 Helt vanlig. Du må nok bare innse at du er blitt brunhårete. Og vil du ha blond så er det bare å bleke/farge det.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #13 Skrevet 10. desember 2009 Eg hadde heilt kvitt hår då eg var liten, men no har eg brunt:) er berre 16 år eg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå