venus_ Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Noen som kan anbefale en god melkeskummer? Som ikke er så altfor dyr. De små melkeskum-vispene som finnes, noen som vet om de er bra?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Denne gir kjempefint skum. Du setter beholderen på plata og varmer opp melke. Så pumper du et par ganger og du får tykt og fint skum
SouthernStar Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Denne gir kjempefint skum. Du setter beholderen på plata og varmer opp melke. Så pumper du et par ganger og du får tykt og fint skum Jeg har denne, den er super bra!
gard Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 hei Jeg har melkeskummeren som står beskrevet her http://velkommentiloss.blogspot.com/2009/1...o-maskinen.html . Her er det bare å helle oppi melken og trykke på knappen så blir den varmet opp og skummet og den skrur seg av av seg selv. Og den er lett å rengjøre..det blir ikke bedre enn det ;-)
stjernekyss Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har en sånn liten batteridreven visp. Er overraskende fornøyd. Billig var den og, betalte 30 eller 40,- for den på glassmagasinet
Gjest Emera Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 (endret) hei Jeg har melkeskummeren som står beskrevet her http://velkommentiloss.blogspot.com/2009/1...o-maskinen.html . Her er det bare å helle oppi melken og trykke på knappen så blir den varmet opp og skummet og den skrur seg av av seg selv. Og den er lett å rengjøre..det blir ikke bedre enn det ;-) Jeg har også den. Fungerer veldig bra, gjør den. Greit å slippe å passe på at melken ikke blir for varm. Men jeg skulle ønske den hadde litt større kapasitet. Så har jeg en melkeskummer fra Bodum, i samme stil som den fra Bialetti det er linket til lenger oppi tråden, den virker fint. Til slutt har jeg en liten batteridrevet visp fra IKEA. Funker greit den også. Endret 8. desember 2009 av Emera
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå