butterfly458 Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har hjerteformet ansikt, altså med en slik "V" foran, også kalt "Widow's Peak". Den plager meg noe fært, siden det ser stygt ut når jeg har håret bakover i hestehale osv. Har funnet ut at grunnen til at jeg har det er fordi det håret på sidene av "V-en" ikke vokser. De er bare noen få millimeter lange og veldig lyse. De vokser ikke... Trykk på bildet: Finnes det noe som får sånn bittesmå hår til å vokse, et middel, krem eller liknende? Finnes det en løsning?
Gjest Heidie Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Trenger du egentlig å gjøre noe med det? Jeg syns ikke det er stygt. Er nok bare du som tenker over det. Alle ser forskjellige ut Har du prøvd å ha sideskille? Kanskje det gjør det mindre synlig? Ellers vil jeg tro det blir mindre synlig hvis du ikke setter håret i strikk slik som du gjør på bildet, ved å dra håret opp og bak, hvis du skjønner. Men at du heller lar håret henge litt mer løst og sett det i strikk ved å dra det ned og bak. vanskelig å forklare altså Men slik at man fremdeles ser skillet ditt. Hehe litt sånn som på dette bildet: http://www.media.allerinternett.no/php/obj...p;ee=1200494850 bare med sideskille, eller noe Endret 5. desember 2009 av Heidie
Gjest Sandbekken Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Har litt samme problemet som deg ts, bare det ser ut som viker med tinningene.. det synes bare hvis jeg har håret slik som du har det på bildet. Jeg har klippt skråpannelugg, og har den frem selv om jeg har håret i hale, da synes det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå