Rayak Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har nå vært sammen med typen min i 6 måneder, og det her er første gangen jeg skal gi han en presang. Derfor har jeg lyst til å finne eller lage noe han virkelig liker. Det som gjør tingene litt vanskligere er at han bor 9 timer unna. Så jeg må sende presangen hans i posten siden ingen av oss har mulighet til å besøke hverandre i julen. Er det noen som har noen gode julegavetips? Tar imot alle råd og tips
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Det spørs jo på hva han er interessert i og liker. Litt vanskelig å gi tips uten å få litt meir info om hva han liker/interesser/hobby etc.
Tante Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har kjøpt en bok om et tema han liker, og laga kalender med bilder av oss (kanskje mer aktuelt neste år ) Hvis du lager ting selv, blir faktisk gutta utrolig glad for slikt! strikka lue, scrappet bilde e.l.
Gjest dragonfly123 Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har nå vært sammen med typen min i 6 måneder, og det her er første gangen jeg skal gi han en presang. Derfor har jeg lyst til å finne eller lage noe han virkelig liker. Det som gjør tingene litt vanskligere er at han bor 9 timer unna. Så jeg må sende presangen hans i posten siden ingen av oss har mulighet til å besøke hverandre i julen. Er det noen som har noen gode julegavetips? Tar imot alle råd og tips noe som viser hvor høyt du elsker han:-)
Darkannie Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Mannen min er PSP junkie, så han får et spill han har ønsket seg, 250gb mini harddrive, og en ny barbermaskin! Alle ting han satt på ønskelista.
Rayak Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2009 Supert alle sammen! Takk for tips. Jeg har vurdert bøker, men desverre leser han ikke så mye. Han er veldig interessert i musikk, film og friluftsliv! Dermed er det å strikke en lue til han er en god idé! Er det noen som har noen kule oppskrifter til lue så er det bare å sende en link eller noe sånt Men jeg tar gjerne imot flere ideer siden jeg tipper at han har mange av de fra før av. Tusen takk
Tante Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Supert alle sammen! Takk for tips. Jeg har vurdert bøker, men desverre leser han ikke så mye. Han er veldig interessert i musikk, film og friluftsliv! Dermed er det å strikke en lue til han er en god idé! Er det noen som har noen kule oppskrifter til lue så er det bare å sende en link eller noe sånt Men jeg tar gjerne imot flere ideer siden jeg tipper at han har mange av de fra før av. Fine oppskrifter på norskstrikkeforum.blogspot.com. Selv liker jeg Andromeda, passer til ALLE Og brynjevotter passer godt til. Et år jeg hadde vært sammen med en fyr et par måneder før jula kom, strikka jeg lue og votter. Han ble helt i fyr og flamme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå